Jump to content

The Big-5 Nettbutikk


TommyK

Recommended Posts

Kjøpte Lapua rekrutt ammunisjon i 6,5 til dem tidlig i august med lovnad om hurtig levering direkte fra Importør, da min sønn skulle på stevne kort tid etter. Betalte i nettbutikken via PayPal, men varene har enda ikke kommet. Etter utallige forsøk å nå dem på telefon, SMS, epost, Facebook osv, ringte jeg importøren som ikke hadde fått bestilling fra dem. Har klagd inn til Forbrukerrådet, Paypal og nå anmeldt til politiet. Regner ikke med å se noe til innbetalt sum. Gode forslag til løsning mottas med takk. 

Så langt den verste bedriften jeg har handlet hos i Norge. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Fikk du noe respons av forbrukerrådet/ politiet? Jeg betalte også med slik "liksom paypal" hos dem å akkurat samma historien skjedde her og.  Ser de driver å legger ut reklamer på facebook å instagram som om det er bare velstand så dette er jo helt utrolig..😒 Skal vi kontakte tv2 hjelper deg??😀

Link to comment
Share on other sites

Det er meget beklagelig! 

Både Interne og eksterne utfordringer.

 

Ta gjerne kontakt direkte, så skal jeg løyse opp.

 

-ah@big5.no

-48867711

 

Helst sms nå i elgjakta🙂

 

Edited by B5
Link to comment
Share on other sites

Når jeg har prøvd alle mulige veier for å få tak i dere siden i sommer uten hell så ringer ikke jeg ett tlf nr som bli oppgitt på forumet for å forhandle om bestillte varer. Dere har jo oversikten over hva som er ubetalt, så det er jo bare å sørge for at folk får varene sine. Går ikke an å holde på slik om man skal fungere i bransjen der.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hei,

 

Jeg finner ingen indikasjoner på at en handel jeg gjorde med dette firma i sommer, er noe annet enn helt vanlig svindel. Jeg har ikke fått varene jeg betalte for.

 

Firma besvarer ikke telefon, svarer ikke på epost henvendelser, og viser på denne måten ringeakt for sine kunder.

 

Ikke gjør handel med denne forretningen.

 

Edit 10.12.2020

 

Jeg tok kontakt med firma gjennom epost som var tilgjengelig her på forum. Firma har nå tilbakebetalt utestående beløp. Det kan indikere at noen prøver å rydde opp. Skulle selvfølgelig vært unødvendig, men vil påpeke at jeg da ikke lenger har noe utestående med dette selskapet. De skal ha for at de prøver å rydde opp.

 

 

 

 

 

 

Edited by EssE
Link to comment
Share on other sites

  • sako_35 changed the title to The Big-5 Nettbutikk

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...