Jump to content

Hvor kjøper man SWS-hylster og belte?


tunderbrd

Recommended Posts

Stund siden jeg sydde ja... men håper på å komme igeng igjen i løpet av året.

Anbefaler trippel K fra midway. Ikke topp konkuranse greier, men god om enkel kvalitet og fungerer. Har en singel rigg og en dobbelt rigg til rugere fra dem (kjøpt hos midway) vurderer å kjøpe fler. (blir da så fryktelig my SA revolvere rundt her...)

Link to comment
Share on other sites

Anbefaler trippel K fra midway. Ikke topp konkuranse greier, men god om enkel kvalitet og fungerer.

 

Er det bare fordi jeg har 6 1/2'' løp at jeg ikke finner Triple K hylster til Blackhawk? :?

Finner et Triple Loop, er det det du mener?

 

highresimage?saleitemid=442695

 

De passer ja bare 5,5'' og 7,5''. Vil den sitte godt i et som er en tomme for langt?

 

:oops: Fant Triple K nå...

Måtte bare lese gjennom ALLE hylsterne. Kommer opp under Colt eller Ruger med 7,5'' løp ikke 6,5''

Ikke bare her inne søkefunksjonen sliter...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Per bør ringes, per koster mange penger. Når jeg blir like flink lærmaker som per, skal jeg også ta mange penger for revolver rigger. (verdt ver krone)

 

Det blir forøvrig et westernstevne der ute i juni (mener jeg å huske) med påfølgende fest og morro i den lille Old west landsbyen der ute.

Link to comment
Share on other sites

Hei,

 

Som aktiv SWS'er vil jeg si følgende i saken.....

 

Topp konkurranse greier kommer nok utelukkende fra statene

og da fra sjapper om Kirkpatric, Mernikle osv...

 

Dette er dyrt, men til konkurranse får du ikke bedre saker.

Greiene som lages i Norge er vel så dyre, kanskje til og med dyrere,

veldig pene men til aktivt bruk er det ofte ikke det beste som finnes...

(Det finnes forresten en fyr i Bergen som lager(gde) ok greier på usa nivå

pris og kvalitetsmessig...)

 

For å være med å skyte CAS trenger man selvfølgelig ikke toppgreier

men blir man som meg, fullstendig hekta, kommer man til et punkt der

dårlige lærvarer merkes som et hinder for forbedring.

 

Håper du er enig Hassel....

 

Mvh

Rudlang

Link to comment
Share on other sites

Gjør det El Paso Sadlery til mer autentisk? mer autentisk en hva?

 

Er ford en mer autentisk bilprodusent en Toyota? Hva legger du i begrepet autentisk?

Til CAS bruk er hylstre som er historisk riktige stort sett å ikke anbefale f.eks.

 

Jeg er stort sett enig med rudlang da, men legger ikke så stor betydning i riggens "Konkuranse" egenskaper. (foreløpig...)

Link to comment
Share on other sites

Gjør det El Paso Sadlery til mer autentisk? mer autentisk en hva?

 

Er ford en mer autentisk bilprodusent en Toyota? Hva legger du i begrepet autentisk?

Til CAS bruk er hylstre som er historisk riktige stort sett å ikke anbefale f.eks.

 

Jeg er stort sett enig med rudlang da, men legger ikke så stor betydning i riggens "Konkuranse" egenskaper. (foreløpig...)

 

Ja, Ford er mer autentisk enn Toyota 8) Ref Car Magazine: "Toyota Corolla: Fordeler=pålitelig, Ulemper=pålitelig, Oppsummering= Beviset på at 60mill mennesker kan ta feil!" :-)

 

Poenget mitt var at der er litt kult å benytte orginalt utsyr. Har en kompis som ofte skyter med en Colt SAA gen.1 som han har en EPS-rigg til. Det er liksom litt ekstra historisk sus når han lufter denne.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...