Jump to content

cz sin webshop


egon olsen

Recommended Posts

Ser at jeg kunne godt ha tenkt meg å handla inn noen ekstra magasiner til salongen. Så hvis noen skal bestille noe ifra CZ shop så kunne vi jo ha gått sammen om en bestilling å fått ned fraktprisen litt med å fått den fordelt på flere.

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Låner tråden din litt...

 

Er det noen som har klart å bestilt fra cz-usa.com?

 

De har en original picatinny skinne som jeg er VELDIG int. i

 

CZ USA er vel ganske klare på at de ikke sender ting utenlands. Jeg ville prøvd å skrive til Angus på http://czcustom.com/index.aspx. Han er mest orientert mot pistolting og har ikke rifletilbehør i webshopen, men bestiller greiene sine fra CZ USA, så det kan hende han er villig til å skaffe rifletilbehør derfra. Jeg har kjøpt litt pistoltilbehør fra ham, og han er rask og serviceinnstilt og sender villig vekk til Norge.

Link to comment
Share on other sites

Låner tråden din litt...

 

Lån i vei, selv er jeg utrolig lei lang ventetid på reservedeler, så lei faktisk at jeg stort sett har minst to av alt, for meg så er pris underordnet, tilgjengelighet er alfa og omega.

Det gamle "kjøpe deler fra importør systemet" håper jeg dør en stille død, jeg kan strengt tatt ikke se detts eksistensberettigelse i vår tidsalder (med et hederlig unntak for registreringspliktige deler).

Link to comment
Share on other sites

Fjernet unødvendig Quote. Kjell Olav

Så enig så enig, med deg.

 

Pri 1. er at de har et vist lager av vanlige slitedeler

Pri 2. andre ting som skjeldnere går i stykker, må kunne skaffes i løpet av 14 dager

Pri 3. må være at prisene ikke er hinsides all fornuft.

 

Hvis bestilling av 1 enkelt del med "drittdyr" frakt fra CZ i øst er halv pris av hva det koster i Norge har de i alle fall for meg meldt seg helt ut :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...