Jump to content

Kammerpils I Tromsø er det interesse?


Loffen

Recommended Posts

Er det interesse for en liten pils eller flere?. Er jo noen av oss i Tromsø, hadde vert artig å møte noen nye mennesker.

Slenge ut noen røverhistorier mm. :lol::lol:

Nå er det jo sesong for litt isfiske og vinter turer osv. temaer finnes det mange av å snakke om trivelige folk som vi er burde det ikke være noen sak for et øl tørst sleivkjæfta folkeslag hær oppe i Nord.

 

Har verken tenkt på tid eller sted, men ser ikke på det som et stort hinder: :D

 

Hyl ut folkens, om det er flere som tenker på øl og jakt historier.

 

Øltørste hilsener

Loffen

Link to comment
Share on other sites

nå er jo jeg noe så sjeldent som en mann(?) som ikke liker øl jeg da....... :shock:

 

MEN, jeg er utrolig god å lyge og er full av røverhistorier, så om Dere andre hiver innpå litt øl, kan jeg varme opp m en god Tallisker whiskey og gjøre klar røverhistoriene :)

 

Forresten; herregud det er deilig å se sola igjen her oppe, nå blir det skytebanen fremover, jipppppppppi!!! Det klør i fingrene........

Link to comment
Share on other sites

Da er det bare å finne en dag som passer folkens.

Er f.eks en ukedag like sprek som helg? om det det er? hva med Onsdag 11.02. på Skarven. så har vi jo en topic å starte med :?: Til brødre som event kammerater som kommer fra omegn :lol: kan vi jo se på om vi kan fikse en spesial pris på hotell overnatting. :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...