Jump to content

Eget forum fort 5-10 mest etterspurte kaliber !


joakimH

Recommended Posts

tenker da på rifle.

altså at når man går i jaktkammeret --> Rifle--> og her er enda flere forum om hvert enkelt kaliber, kunn de mest populære kalibre. også et fellesforum for de mindre kjente/populære.

 

grunner:

-lettere å finne fram til det du lurer på

-mer oversikt

-folk gidder ikke å søke når det kommer opp 150 tråder som har søkeordet i seg, men ikke mer en det, derfor går de bare direkte til det eksakte kalibre de lurer vil vite noe om.

 

ser vertfall for meg eget forum til (vet at disse kommer under "salongen" men fortsatt nødvendig ) 22lr i et eget. 22hmr og 22wmr kunne sikkert vert i et og samme.

og 222/223/22-250 i et eget.

 

noe i den duren.

 

dette tror JEG hadde blitt bra, siden det begynner å komme en del nye tråder om det samme.

:wink:

Link to comment
Share on other sites

-folk gidder ikke å søke når det kommer opp 150 tråder som har søkeordet i seg
det begynner å komme en del nye tråder om det samme.

Jeg synes du setter vogna foran hesten. Hvorfor kommer det opp 150 tråder? Fordi folk ikke bruker huet før de poster og bare banker avgårde en ny tråd om det samme.

 

Jeg er ikke enig i forslaget ditt, og jeg vil heller ha noen gode "sticky"-tråder om de mest etterspurte temaene.

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke det vil tjene noen å ha et forum i forumet. Enig med Sako 30-06, bli flinkere til å sjekke om det finnes tråder om det samme fra før, særlig er disse evinnelige kalibertrådene enerverende, de popper opp hele tiden! Les det som finnes før man starter enda en .223-tråd (feks), og tenk gjennom om at å starte enda en tråd vil tilføre forumet noe... Eventuelle stickies i de enkelte kamrene er en interessant tanke. Men å avgjøre hvilken sticky som skal få stå på bekostning av en annen.... Hmm....

Link to comment
Share on other sites

Nå synes jeg personlig at det er nok underforum og kammere her! Folk klarer jo ikke poste rett i de vi har, og det blir ikke lettere med enda flere.

Som Sako 30-06 sier, hadde folk brukt haue før de starter enda en ny tråd om et emne så hadde det vært ryddigere.

Man kan støtt og stadig se flere tråder gå samtidig om samme tema, og når det blir påpekt så argumenterer trådstarterne med at "min tråd er litt forskjellig fra hans"...

Og hvis vi sku hatt underforum for de mest populære kalibere...hva skulle stått der, lading til disse, jakt med dissse, våpen i disse kaliber, eller alt som omhandler et kaliber? Jeg kan ikke se at det skal hjelpe...

Beklager, men jeg er uenig i forslaget. Men er enig med intensjonen til trådstarter! :)

Link to comment
Share on other sites

@JoakimH

 

Tanken er sikkert god, men skulle vi opprettet kammer på grunnlag av det du sier

altså at når man går i jaktkammeret --> Rifle--> og her er enda flere forum om hvert enkelt kaliber, kunn de mest populære kalibre. også et fellesforum for de mindre kjente/populære.

ville vi druknet i dem til slutt.

 

Det ble nylig opprettet to nye kammer rettet mot baneskyting og feltskyting, etter grundig vurdering og tilbakemeldinger fra brukerne fant vi ut at det var ett reelt behov.

 

Som sagt lenger opp her....... bruk av søkefunksjonen på rett måte vil føre deg nærmere enn du tror :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...