Jump to content

Wolff gunsprings?


Recommended Posts

Hei. Her er ute etter en ny ekstraktor fjær til en eldre revolver. Tenkte at Wolff gunsprings er et greit sted å starte (har brukt de i tidligere år). Men, de sender ikke ut av USA lenger. Er fjær-sett fra wolff tilgjengelige fra noen i Norge? eller i Europa?

Link to comment
Share on other sites

Om det er tilgjengelig i Norge eller Europa veit eg ikkje. Men eg har tidligare brukt selskap i USA som videresender pakkar. Du får ei adresse hjå dette firmaet i USA, og så sender dei det til deg når dei har motatt pakken. Fungerer fint. Eg har brukt JetCarrier. Har grei erfaring med dei. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
LIH skrev (På 29.3.2024 den 16.57):

Hei. Her er ute etter en ny ekstraktor fjær til en eldre revolver. Tenkte at Wolff gunsprings er et greit sted å starte (har brukt de i tidligere år). Men, de sender ikke ut av USA lenger. Er fjær-sett fra wolff tilgjengelige fra noen i Norge? eller i Europa?

Hmm,har bestillt flere ganger og ser ikke på siden at de er sluttet med det(utenom ordrer på mere enn 100$)

Link to comment
Share on other sites

Ordrer på våpendeler over hundre dollar utløser automatisk krav om eksportlisens, hvis jeg husker rett. Og så er det visst enkelte militære våpentyper der også fjærer er antatt å omfattes av ITAR regler. Men det er da ikke så lenge siden jeg kjøpte noe fra Wolff, med mindre de har endret noe nylig skal det meste av rent sivile deler gå gjennom under $100.

Link to comment
Share on other sites

De sender da tydeligvis fortsatt til utlandet ifølge sin gen hjemmeside:

 

General International Shipping Information
  • Minimum International Order is $25.00 USD.
  • We cannot ship more than $100 (USD) in merchandise to any country (except Canada) without and export license.
Link to comment
Share on other sites

Wolff har tidligere hatt stopp på internasjonale ordrer. Prøvde å skaffe fjør til en Kimber 84 i fjor høst. Det gikk ikke. Men de svarte pr mail at de ville ta opp igjen internasjonale ordrer når nytt it-system internt var på plass. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...