Jump to content

skytebaner


375 H-H

Recommended Posts

->375 H-H

Sett i gang. :wink:

Det vi trenger er fylkesmessig oppdeling, forbundstilknytning, veibeskrivelse og eller link til kartvisning, og evt. link til baneanlegget.

 

Da har du noe å gjøre til portalen er på plass. Så tar vi å legger ut oversikten der.

Link to comment
Share on other sites

Vil dere ha inn infoen i denne tråden, eller i en annen tråd? Kansje som PM til 375 H-H?

 

Regner med vi må gjøre som på sluttstykke, der brukerne legger ut infoen. Bare med den forskjellen at en eller annen må ta ansvaret med å samle opplysningene fylkesvis, slik at infoen blir brukendes som oppslagsverk (det funket ikke på SL, der stoppet det med at infoen kom inn).

 

Hvordan vil en så ha infoen (foreslår ett standard oppsett som alle som melder inn bør følge), kansje noe ala dette:

 

Hvor:

Møre og Romsdal.

Haram Komune.

Hildre.

 

Navn:

Hildre skytebane.

Hildre og Brattvåg Skytterlag (DFS).

 

Godkjent til:

Riflebane, godkjent på 100, 200 og 300m.

 

Utstyrt med:

Elektronikk og skyttergrav med manuelle heiser 100m (3 elektroniske skiver + 3 vanlige).

Manuell utbering av skiver til 200m (plass til 3 elektroniske skiver, men kabel i ustand).

Skyttergrav med manuelle heiser 300m.

 

Kart:

Hildre-Skytebane

 

Ekstra info:

Eldre bane med lav bygningsstandard. Lav medlemskontigent, krav til dugnads innsats.

Gonger utplassert på 200m og 300m.

Private gonger utplassert innenfor sikkerhetssonen på 400m og 500m (kan variere).

Aktivitet lav (hovedsaklig jeger basert).

Bomvei (gratis for brukere av skytterbanen opp til skytterbanen, husk å lukke bommen for hver passering).

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Jeg har tilgang til Portalen, så hvis Styret godkjenner en slik artikkel, kan jeg påta meg å lage oversikten. Men jeg trenger at resten av Kam(m)eratene bidrar med info, for sjøl kjenner jeg bare til en håndfull baner i Trøndelagsregionen.

 

Gi meg ei uke eller tre på å fundere litt på formen, så kan vi begynne å samle info.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...