Jump to content

Min beste første jaktuke!


spets

Recommended Posts

10.09

Dagen starter på tinghuset og det blir rypefangst :D

Turen går så ut i skogen og det blir ei røy på los etter en drøy time. For en start!

123mn4m.jpg

 

Hunden går etter dette helt strålende, også de påfølgende dagene (har ei ukes bryllupsferie, må vite), med en del fine loser. Det er matfars skyld at det ikke blir mer i fryseren. Fryder meg allikevel over at hunden går bedre enn på lenge og at været er strålende. Ser mye fugl og særlig mer tiur enn det har vært de siste årene. Sesongen er ikke slutt enda og i morra bærer det ut igjen.

 

Det legger vel heller ingen demper på gleden at far min kjøpte hvalp i fjor (er nå 11 mnd) og har nå fått ei røy og to tiurer på tre jaktturer!

2vt8bbb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Man prøvde vel, men samskytinga var det heller dårlig med :D

 

He, he, sikkert like greitt, har ein kompis med tvilling, og det blir dobbelt av alt.. :mrgreen:

 

Hvorfor sverting av ansiktet? Er du kriminell?

 

Ehhh javel ja.... :roll:

Det må bli opp til ein kvar å vurdere om ein vil identifisere seg her på forumet, ein er ikkje nødvendigvis kriminell fordi ein sverter ansiktet... Svaret på grunnen fekk jo du, men dog alikevel, så var det eit merkelig spørsmål å komme med..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...