Jeg har fått utført en del arbeid hos R. Hansen,
Kan nevne i forbifarten 1 komplett rifle i customklassen etter mine egne spesifikasjoner, 358 win. løp, 338 whisper løp, 338-06 løp, 10,75x68 løp og stål arbeide ifm. oppbygging
av en klassisk safari mauser. Han har også levert et par spesialstokker til meg.
Alt arbeid han har utført hos meg er i øverste klasse. I noen enkelte tilfeller er det lett å love for mye med tanke på levering. At det er ventetid
hos børsemaker betyr for meg at flere har skjønt at det er kvalitet på arbeidet som utføres og oppdragsmengden er stor
Nå har jeg sett noe børsemakerarbeid utført på en del våpen, med et våkent blikk på lokale og nasjonale stevner kan man se mye rart.
En ting kan jeg garantere og det er at ingen børsemaker blir bedre enn den maskinparken som de til enhver tid besitter. Det er mange dyktige børsemakere i landet vårt, felles for de med veldig godt rykte er vel nettopp leveringstid.
Forskuddsbetaling er noe som i de fleste tilfeller tvinger seg frem fordi det er alltid noen som ikke betaler for seg+ at et custom bygg feks. fordrer en del innkjøp som må bestilles (brotsjer, dier,løpsemner,customdeler osv) Dette er kapital som børsemakeren må binde opp underveis til kunden betaler i sluttenden og da er det fordelaktig å kreve forskudd.
Dårlig kundebehandling har blitt nevnt, vel vel det er ikke det jeg betaler for

hvis kjærringa ringer deg et par ganger i løpet av kvelden og spør om du har vasket huset og du sitter å lader ammo til stevnet i morra tidlig kan det hende du glefser litt i telefonen
Levner vel ingenting tvil om at jeg har funnet "min" børsemaker