Jump to content

Naturkanal 1


pondus63

Recommended Posts

Bartemannen skrev (17 minutter siden):

Ellers mistenkelig mange program med trøndere i hovedrollen. En utfordring da kanalen ikke er tekstet.

Joda, mye bart, snus, og snøvling på uforståelig språk, men også mye bra innimellom reprisene :winke1::grin:

Fint med en kanal dedikert jakt, og fiske 👍

Link to comment
Share on other sites

Ruger #1 skrev (13 timer siden):

Joda, mye bart, snus, og snøvling på uforståelig språk, men også mye bra innimellom reprisene :winke1::grin:

Fint med en kanal dedikert jakt, og fiske 👍

Så absolutt enig. Jeg er ikke mye på tv, men hvis jeg ser litt så kikkert jeg ofte innom denne kanalen å ser hva somg år.

Antar alle forstod at det med trøndere var en spøk.

Link to comment
Share on other sites

Stihl Crazy skrev (8 timer siden):

Eg har ikkje tv, men eg har eit nettbrett eg har fått av kommunen så då spørs det vel.

Hvis du har tv abonnement oss en av de listet over og lastet ned TV appen på nettbrettet så kan du se, alternativ må du kjøpe bare for natur kanalen

 

Det eneste som er «gratis» er NRK kanalene 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Bartemannen skrev (På 2.12.2023 den 19.50):

Elgjakt i Canada. Litt annerledes enn hos oss. Kjører rundt i pickup og går ut å skyter når de ser dyr.

Ja, mye innkjøpt (mest canadisk? og amerikansk) med andre jaktformer og tradisjoner enn vi er vant med. Heldigvis også noen egenproduserte(?) snutter, og litt Clausen-TV som er mer i min gate. Setter også pris på enkelte av diskusjonene i studio.

 

I tillegg til de som bare ferdes ute må de jo selvfølgelig også vise litt fisking. Jeg kan ikke forstå at catch and release har noe stort publikum, men så jakter og fisker jeg selv mest for matens skyld! I det store og hele er jeg nok litt skuffet over kanalen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...