Jump to content

Eksamen i sikkerhetskurs


Elsakstr33

Recommended Posts

Det er nok helt avhengig av klubben, da det er de som står ansvarlige for det, og ikke NSF.

 

Det sagt så har de jeg har sett vært såpass enkle at man kunne tatt de i halvsøvne og fremdeles bestått.

 

Typ: Hva skyter man på på skytebanen? 

A Naboen

B Blinken

C Alt som rører på seg.

 

Andre har kanskje annen erfaring med dette enn meg.

 

Edited by Razorback
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Hei Elsakstr33

Det er helt innafor å grue seg, men jeg synes at disse svarene høres merkelige ut. I vår klubb har vi "eksamen" der det står Avsluttende prøve NSF, så jeg er i den tro at det kommer derfra. Det er en enkel prøve der riktig svar på 10 av 12 spørsmål er godkjent. Alle spørsmål har tre alternativer, og er av typen: Når kan du lade pistolen? 1. Når du er tilbake fra standplass. 2. Når alle er tilbake fra standplass. 3. Når det blir sagt lading. Du har god tid på deg, og etter 10 skytinger som du sikkert har vært gjennom så klarer du dette. Lykke til!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jeg vil gå så langt som å si at dette klarer du garantert!

Jeg gjennomgikk dette i sommer og grua meg såklart som jeg alltid gjør til prøver osv.

Prøven er sjokkerende enkel i forhold til ansvaret det er å eie pistoler.

 

Jeg skjønner godt bekymringene dine, men tenker at du ikke skal bruke flere kalorier på det etter de svarene du har fått hittil her.

 

Detta går så bra!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...