Jump to content

Har flyttet - finne dynamisk klubb på østlandet?


Stat 0

Recommended Posts

Har vandret over fjellet fra vestlandet og slått meg ned på østlandet. (Bærum) og er i den anledning på jakt etter en ny dynamisk klubb å bli med i. 

Noen som er selv medlem i klubb eller kjenner til klubb som fortløpende tar imot nye medlemmer som allerede har godkjent dynamisk kurs med egne våpen etc etc? 
Ser primært også etter klubb som tillater egentrening på skytebane, men som også har aktive interne treninger så vel som åpne stevner.

 

Kan ligge opp til 2 timer unna med bil om det må til. (Hokksund Pistolklubb, Oslo Feltskyttere, OKTS, Kongsvinger PK m.f virker lovende, men usikker på egentrening hos de)
Forslag :)? 

Link to comment
Share on other sites

Hokksund lar deg gjøre egentrening når du selv vil når du er medlem med egen nøkkel.
Organiserte treninger 1-2 til ganger i uken (en for rifle og en for pistol) , samt åpne stevner i både rifle, pistol, og til neste år Nordisk Mesterskap i PCC.
Hokksund tar i mot medlemmer hele året, uavhengig av hvor gode de er eller om de har eget våpen.

Ta kontakt via https://www.hokksundpistolklubb.no så kan de hjelpe deg. 
Jeg er ofte selv på rekrutt-treningene (som er åpne for alle, selv de erfarne) på mandager klokka 1830, det er ofte en god mulighet til å møte skyteledere og å se på fasilitetene om du ikke har vært der før.

Edited by Carl Volt
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Carl Volt said:

Hokksund lar deg gjøre egentrening når du selv vil når du er medlem med egen nøkkel.

Har de krav til hvem som får nøkkel eller er det noe alle medlemmer får etter en periode?
Helt ålreit å møte på "rekrutt" trening, skader ikke det. Bare ikke det er femti forskjellige treninger som må til. 

 

Link to comment
Share on other sites

OKTS gir deg koden til døra på St. Hanshaugen og Tåsen når du har vært med på noen dugnader, ellers er det alltids noen der du kan slenge deg på.

 

Evt hvis du orker å karre deg ut til Eidsvoll Sportsskyttere på Gullverket, kan få koden av meg om du vil :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, aps said:

hvor... bor du? 

Bærum området.
 

 

5 minutes ago, arg said:

Asker har dynamisk klubb

 

https://askerskyteklubb.no/dynamisk/

Banen der så litt mer begrensa ut, men om de har åpent for egentrening så kan det være OK også ja

 

8 minutes ago, VDH said:

OKTS gir deg koden til døra på St. Hanshaugen og Tåsen når du har vært med på noen dugnader, ellers er det alltids noen der du kan slenge deg på.

 

Evt hvis du orker å karre deg ut til Eidsvoll Sportsskyttere på Gullverket, kan få koden av meg om du vil :mrgreen:

 

St.Hanshaugen er vel innendørs ikke sant? Hvor er Tåsen. Er helt ny her borte, knapt vært øst Gol en ganger før...
 

 

 

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, Stat 0 said:

Har de krav til hvem som får nøkkel eller er det noe alle medlemmer får etter en periode?
Helt ålreit å møte på "rekrutt" trening, skader ikke det. Bare ikke det er femti forskjellige treninger som må til. 

 

kravet for nøkkel er å være medlem og eie egne våpen

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Carl Volt said:

kravet for nøkkel er å være medlem og eie egne våpen

Kult! Blir nok innmelding der om ikke annet. Tusen takk for svar :-)
Hvilke skyteanlegg blir regnet som de bedre på østlandet for DSSN skyttere? 


Vet noen tilfeldigvis hvilken klubb/organisasjon som holder til på Hammock Hill forresten? 

Link to comment
Share on other sites

On 11/3/2022 at 10:04 AM, Stat 0 said:

Kult! Blir nok innmelding der om ikke annet. Tusen takk for svar :-)
Hvilke skyteanlegg blir regnet som de bedre på østlandet for DSSN skyttere? 


Vet noen tilfeldigvis hvilken klubb/organisasjon som holder til på Hammock Hill forresten? 

Slår også et slag for Hokksund. Er i likhet med @Carl Volt selv medlem der. 

Stort(nok) og godt anlegg, fine folk, felt, bane, dynamisk. Har det meste.

 

Hammock Hill er vel Kongsvinger hvis jeg ikke husker helt feil...

Link to comment
Share on other sites

Siden det er så få andre medlemmer i DSSN klubber som hiver seg på her så får jeg heller slå til på Hokksund og undersøke litt om det finnes andre klubber som er ålreit å ha sidemedlemskap i for tilgang til bane etc.

 

On 11/4/2022 at 5:00 PM, Razorback said:

Slår også et slag for Hokksund. Er i likhet med @Carl Volt selv medlem der. 

Stort(nok) og godt anlegg, fine folk, felt, bane, dynamisk. Har det meste.

 

Hammock Hill er vel Kongsvinger hvis jeg ikke husker helt feil...

Link to comment
Share on other sites

Hokksund har bra anlegg, Asker har bra anlegg og NOP har bra anlegg :)

Godt og aktivt miljø i alle klubbene:) 

Hvordan der er å få banetilgang eller hvor ofte de har organisert trening vet jeg ikke, men personlig hadde jeg gått for den klubben som var nærmest meg fordi det gjør dørstokkmila kortere ;)

Edited by Apelars!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...