Jump to content

Butikker med jaktklær i Oslo?


Mazeking

Recommended Posts

Har fått hivi meg rundt og skal på jakt i Østlandets dype skoger mot svenskegrensa denne uka! Som førstereis gutt mangler jeg selvfølgelig klær som ytterjakke, bukse og sko.

 

Har sett at XXL har en del jaktklær, men hadde vært greit å sett på et psr alternative butikker. Vet at enkelte intersport butikker utenfor Oslo har jaktklær, men finner ingenting på nett. Siden jeg har såpass få dager er jeg nødt til å kjøpe noe over disk. På nett finner jeg null og niks på Anton Sport. Hvilke andre butikker har jaktklær i Oslo som jeg bør sjekke ut?

 

Blir vel vått i skogen noen dager fremover så pustende skalplagg og høye jaktstøvler er vel det jeg må ha ytterst?

 

Så kjører jeg lag på lag på lag av vanlig ull sports/skitøy under.

Edited by Mazeking
Link to comment
Share on other sites

Takk for svar så langt. Er det noen av disse stedene som har noen gode tilbud på jakker/bukser og sko?

 

Er vel kanskje heller høysesong og ekstra høye priser? :-D

 

Får ta en runde i kveld og se hva jeg finner

 

Edit:

Sjekket et par av tipsene.

Utrolig irriterende at butikkene stenger så tidlig som 16.30  og 17.00. Skal banne for at omsetningen der hadde vært mye høyere om de hadde åpnet mye senere på dagen og stengt klokken 19.00

Edited by Mazeking
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...