Jump to content

Gun Digest om langholdskyting


maral

Recommended Posts

Tilbringer litt "kvalitetstid" på nettet her, og kom over følgende bok:

http://www.tanum.no/product.aspx?isbn=0896894711

Er det noen som har noe kjenskap til den?

Har den noe vettugt å tilføre en gryende langholdsfantast, eller ligger nivået på artiklene i god gammel "Gun Digest"-stil. Dvs så faglig enkelt at selv den mest tannløse hillbilly med banjoen på ryggen skal kunne fatte det som står der? :roll:

Link to comment
Share on other sites

Møkkabok. En gammel manns erfaringer med mange bilder av denne mannens børser. Hvem vil lese om erfaringene med det blå belegget på Barnes "nye" kuler?

Ellers handler den om 204 ruger, 223 WSSM, 243 WSSM, 25-06, 416 Barret og 50 BMG, med ladedata og anektoder.

Min bok er til salgs, to bugg og et slengkyss.

Link to comment
Share on other sites

Møkkabok. En gammel manns erfaringer med mange bilder av denne mannens børser. Hvem vil lese om erfaringene med det blå belegget på Barnes "nye" kuler?

Ellers handler den om 204 ruger, 223 WSSM, 243 WSSM, 25-06, 416 Barret og 50 BMG, med ladedata og anektoder.

Min bok er til salgs, to bugg og et slengkyss.

kjøper den jeg ;)

Link to comment
Share on other sites

Kunne kansje vert en ide og hatt en tråd som hete: Bortkastede penger.. eller Ting du bør holde deg unna..

Og putta denne boka under visst den er så dårlig som dere påstår :lol:

Der er vel en del ting folk har erfart her på forumet som en kunne vert uten.. :D

 

 

John

:mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...