Jump to content

Ny kula, sierra 105 gr blitzking


Stihl Crazy

Recommended Posts

Ja dei der er grådig bra, eg brukar 107 gr varianten på blink. Einaste er at eg skyt nokre grågås dann og vann. Det er ikkje noko stemning for og eta dei, men dei ete alt graset våras, så eg må ta nokre få så dei forsvinn ei stund. Brukte før heilmantel (men ikkje scenar) og erfarte at dei var ganske hardskotne. I tilegg så er det kome ei hytta der så eg er innteresert i ei kula som går mest muleg i oppløysing.

 

Men ellers trur eg scenar går greit til mindre vilt for veit om ein erfaren jegar som nevnte scenar på rev.

Link to comment
Share on other sites

Men er noko meir eg tenkte på, naboen har fått eit lite katteproblem som eg skal ordna litt opp i. Rifla er innskoten midt i på 150 meter med den omtala 100 sierra varmint kula. Tippar skothald vert ca 30-50 meter. Kva er enklast her? Eit par klikk ned på siktet eller kryssar kula siktelinja på den avstanden eg har tenkt og skyta på og.

 

 

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, Sitka said:

Men er noko meir eg tenkte på, naboen har fått eit lite katteproblem som eg skal ordna litt opp i. Rifla er innskoten midt i på 150 meter med den omtala 100 sierra varmint kula. Tippar skothald vert ca 30-50 meter. Kva er enklast her? Eit par klikk ned på siktet eller kryssar kula siktelinja på den avstanden eg har tenkt og skyta på og.

Skal du virkelig skyte på "vilt" ville jeg sjekket mot papp først. Hvertfall på så små dyr som katt. 30-50 meter så hadde jeg heller brukt hagle og kommet meg inn på 20-30 meter, men det er meg da 🙄

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, meut! said:

Er det ikke bare å teste før du skyter kattene?

Vanligvis jo men har det så travelt no i siloslåtten, men får vel gjera det allikavel. Hagla er absolutt eit alternativ ja og kjem til og bli tatt med. Aberet er berre at mest sannsynleg kjem det fleire og er redd for skadeskyting med hagla, kan ikkje velga ut ein som med rifla.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Sitka said:

Eit par klikk ned på siktet eller kryssar kula siktelinja på den avstanden eg har tenkt og skyta på og.

Du bør teste på aktuell avstand. Eller i det minste knotte litt i et ballistikkprogram. 2 klikk på 30 m er ikke mye. 1/4 MOA klikk er ca. 7 mm på 100 m. Så 2 klikk på 30 m er under 5 mm. Så nøyaktig skyter du neppe. Kan ellers anbefale slike varmint-kuler på katt. De kan være temmelig hardskutte. Kan bli litt søl, men det er humant.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...