Jump to content

Blaser primus handkikkerter


magnum_mauser

Recommended Posts

Eg har fått eit svært godt tilbud på ein blaser primus 8x30. Dei eg har snakka med som har kikka gjennom desse, seier at dei er fult på høgde med f.ex swarovski el 8x32 - men den er for dyr. Dette er folk som er tilknytta våpenbransjen.

 

Eg får denne kikkerten til ein pris som ligger nærmare swarovski CL  enn EL, og har igrunn bestemt meg. Men er her nokon som har testa desse og vil dele sine tanker - hadde eg satt stor pris på det. 

 

Dei som aldri har sett gjennom desse, men synes Blaser er teit, og kan holde seg til gardenakoblinger, trenger ikkje svare. Eg er ute etter faktiske erfaringer, ikkje synsing.

Edited by magnum_mauser
Link to comment
Share on other sites

Har en del Blaser, men synes prisene er teit. Når det kommer til optikk, hadde jeg lagt pengene hos de som har holdt på lengst. Derfor har nok få her inne erfaring med en (etter min mening overpriset nykommer), men du har vel allerede bestemt deg :winke1:

Gi oss heller en forbrukertest her inne etter noe tids bruk, gjerne sammenlignet med konkurrenten du nevner m.fl.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eg er einig med deg i forhold til pris, eg hadde aldri kjøpt til noko som nærma seg veil pris, aldri! Men hvis den er på høgde med, eller nærme f.ex ein swaro el, då har eg gjort eit kodt kjøp. I tillegg har eg då noko som ikkje alle andre har, og eg er blitt so gammal og sær at det i seg sjølv har ein viss verdi 🤣

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...