Jump to content

Sabbati kombi med 53cm løp?


QOTSA

Recommended Posts

Eg har mulighet til å kjøpe ein sabattikombi 12/ 7x57r for ein billig penge. Den har vist stodt ei stund i butikken. Einaste eg stussa over er at løpet er 53 cm. Forøvrig så er det svart låskasse med enkelt gravyr.

 

Ser at dei fleste sabattikombiar har 60cm løp. Er det nokon som har erfaring med med denne kort versjonen? eller har teoriar om kva dette vil ha å seie for presisjonen og liknande?

 

Takker så mykje om nokon vil dele sin kunnskap.

Link to comment
Share on other sites

Dette er antagelig en lettvekts utgave. Hadde en slik for en del år siden, var fornøyd med den børsa. mener den var litt kortere en den en kompis hadde, og han hadde standard utgaven. presisjonen var helt ok hvis skytter gjorde sin del, det eneste negativet med børsa var rifleavtrekket, det var litt "hagle" avtrekk. Det er jo en vanesak, og ikke helt ukjent for kombier. Du får nok ei knall børse i mange år, om du kjøper denne til en bra pris.

Link to comment
Share on other sites

Takker for tilbakemeldingar.

Det stod at den var 3,1 kilo, så eg veit ikkje om det er noko lettvekts variant. Eg går nok for den, får sjå om eg ikkje klarar å få godkjent ein søknad før jul.

 

Har høyrt om fleire som har fått polert avtrekket, med ok resultat.

Link to comment
Share on other sites

Det spørs hva du har tenkt " å gjøre" med haglepipa. Du må i hvertfall være veldig aggresiv med svingen på fuglevilt i flukt, med ei så kort pipe. Har hagler med 74, 71, 66 cm piper + en kombi med 65 cm pipe, og det er store forskjeller. Kombin har litt tyngde mellom pipene, og føles brukbar. 66 cm er ei 20 kalibra Browning, og der kjenner jeg at svingen ikke kommer av seg selv, da den er veldig lett. Jeg ville nok valgt en kombi med 60-65 cm piper.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Den problemstillinga har eg ikkje høyrd om før, men det verkar logisk.

Kombien skal primært brukast til rype, hare og orrfugl, så det er absolutt eit poeng at fluktskytinga skal være god.

Eg har ein liten og lett kombi frå før og med den har fluktskytinga gått greit.

Med kikkertsikte så vert vel kombien rundt 3,5 kilo, så vekta er nok ikkje eit problem, men løpslengden er sjølvsagt eit poeng.

Link to comment
Share on other sites

Har en kombi med 55 cm piper og er kjempefornøyd. Bruker den til rådyr,dåhjort, rev.

 

Tror det viktigste jeg har gjort med våpenet (foruten å kappe pipene) var å få en børsemaker til å polere/herde om igjen avtrekkene. Det ble som et nytt våpen å skyte med. Nå smeller det når det skal.

Link to comment
Share on other sites

Har sjølv ein sabatti kombi, men med 60 cm løp. For meg var sjølv denne løpslengda uvant i starten, da eg er vand med ei miroku 3800 og 76 (!) cm løp til småviltjakta. Som fleire har kommentert, må ein meir "aktivt" svinge for å få fart på dei kortløpa børsene, men det er litt ein vanesak..

 

Det største ankepunktet mitt er alikevel balansepunktet på dei kortløpa våpna - og det kan ein ikkje venne seg til! Det har (for min del) utruleg mykje å bety i oppkast-fasen, særleg om ein er støkkjeger. Det blir fort mykje peiking og vifting med kortbørsene.

Link to comment
Share on other sites

Synspunkter rundt hva som er "best" er rimelig individuelt.

Jeg har en tilsvarende kombi, og har også pollert avtrekket.

For meg så er det optimalt å ha en kort pipe.

 

Husk at de aller fleste moderne drillinger i dag har gått fra 60-65 cm til 55 cm løpslengde.

 

Sabatti er et sikkelig "bruksjern" som gjør jobben, du får mye for pengene.

(Det er det våpenet som har flest døgn i felten pr.år hos meg).

 

Lykke til med valg av kombi...!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Takker for tilbakemeldingar!

 

Kjøpet er no i boks, og eg må seie meg godt nøgd.

I og med at den var så billeg så valgte eg å sjå vekk frå spådommar om dårleg sving og liknande, satser heller på ein særs aktiv skytestil på fluktskot.

 

Eg var tilfeldigvis på julegåvehandel i oslo, og dumpa over denne kombien til halv pris (dvs 4450,-) på g-sport midt i sentrum. Ein pris eg sjølv ikkje har sett på brukte sabattiar.

 

No gler eg med til å ta den med på vinterjakt i troms og finnmark.

:D

Link to comment
Share on other sites

Grattis med nytt leketøy. :D

 

Selv måtte jeg ut med det dobbelte for en som er makan med 60 cm pipe.

 

Har titta på den som du kjøpte hos G-sport.

Selgeren fortalte meg at grunnen til at prisen var så lav var fordi stokken var kappet 1-2cm. Var visst en kjøper som hadde bestilt den og fikk avslag på søknaden sin.

Link to comment
Share on other sites

Takk takk. Eg ser fram til å ta den i bruk.

 

Eg må nok gjere noko med kolbelengden. Burde sikkert legge på 4-5 cm, om den skal bli passe.

Selgaren foreslo at eg skulle legge gummi mellom kolben og kolbekappa som står på. Er det nokon som veit om det er mogleg å finne kolbekapper som bygger så mykje?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...