Jump to content

Bergans Powerframe


jarwe

Recommended Posts

Heisan,

er det andre som opplever generelt mye "knirk" fra denne sekken når den får litt vekt i seg?

Det er både plagsomt og irriterende. Ikke lett å være "snikende ullteppe" med disse lydene...

 

Og er det noen som har funnet ut hvordan man kan redusere(eller aller helst få vekk) knirkingen?

 

Takker på forhånd for svar!

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Quizleis gikk det med knirkingen @jarwe? Jeg ser etter løsning på samme problem. Min knirker mye der hoftebeltet er festa til ramma. Særlig i kontakten mellom de flate metallspilene og plastkoppene på hoftebeltet. Det er også knirking mellom webbing og ramme som beskrevet av @msteiro. Har tenkt å prøve med tape som foreskrevet og silikonspray.

Link to comment
Share on other sites

@BearBeer Jeg teipet alle steder der sekken og reimer hadde kontakt med metallramma og det hjalp litt. Men det var fortsatt plagsomt.

Så i frustrasjon hadde jeg på litt seig våpenolje på alle de samme stedene. Og da har knirkingen forsvunnet....

Vet ikke hvor lenge den løsningen varer men skulle det knirke igjen så får jeg ta frem våpenolja igjen! :)

 

Antageligvis så er silikonolje et bedre alternativ men det var våpenolje jeg hadde for hånden der og da.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...