Nyheter fra GRS: Varg og Ragnarok (R8)

Aannerud

For meg ser det ut som det er gjenbruk av Bifrost kolben på begge, litt Hybrid opplegg..

Vet ikke om det er noe Chassis i Warg'n, eller om det rett og slett er en Bifrost med ett annet skjefte..?

Når de kommer har jeg ikke pippling på! Har heldigvis ikke vondt av att jeg skulle hatt noen av dem;)

Aannerud

16 minutter siden, Wintel skrev:

Joa, men NÅR kommer den?

Bifrost skulle komme til R8 i fjor høst, ikke klar enda. Links har ikke fått dato enda...

Ragnarok i links om 3-4 år?

Står at den er på fjernlager hos J&F.

Warg ser jo litt garasjemekk ut, skulle kanskje blitt kalt Bastard?

Som om noen kappet Bifrosten sin i to og spikket til en handguard fra noe annet og limt på.

Enig, ikke helt wow for meg.. Men det er nok mang andre som faller for disse👍

Sitat fra Promo Videoen på Youtube..

"The GRS Ragnarok is a chassis stock with the same rear stock as the Bifrost and is fitted with a new foldable hinge as standard. Main body of the Ragnarok is made from 6063 hard anodized aluminium. The fore end has the same features and accessories as the Warg fore end. Learn more at: https://www.grsriflestocks.com/

The GRS Ragnarok is made for the long range shooters, the shooters who uses front mounted Night vision/ thermal imaging equipment or top mounted bipods. GRS Ragnarok will only be available in Blaser R8, R8 Left hand, R93 and R93 Left hand rifles (R93 available in Q2). The Ragnarok is made to fit the Blaser Professional rifles and you use the original magazines."

Aannerud