Jump to content

"The Banana Gun"


Mas-36

Recommended Posts

Syns Waltheren ble så fin jeg altså etter at stokken ble modifisert, løpet kappet og stokken fikk en flott farge :D Litt dekor fikk den også ;) Får vel noen kommentarer fra DFS-folket når jeg stiller opp med denne :P 

 

Noen andre her som har noen våpen med litt farge? Eller er det svart tackticool eller trefarger som er det store?001.JPG.5ee855cb68436135b6438737476e1c7a.JPG 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

...og fortsettelsen. Jeg klarte ikke la være, så jeg rigga opp for et litt skikkelig bilde i kveld.

 

Dette er IPSC Minirifle-oppsettet mitt. Bruker CMMG .22LR conversion kit og Black Dog 25-skudds magasiner. Det rosalilla magasinet er et vanlig 5.56 pmag som ble med for syns skyld for å få det hele til å se så klovnete ut som mulig på bildet.

Har ikke gjort noe festlig med .22 magasinene ennå. Men det kommer vel en vinterdag for denslags også...

 

minirifle1 redigert.JPG

Edited by AndersR
lastet opp en litt bedre versjon av bildet
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Henter opp igjen denne, nå som jeg omsider har fått meg noen festlige .22lr magasiner til denne rifla.

 

Som tidligere er dette BlackDog magasiner, men disse er altså i farget gjennomsiktig plast (orginalt fra fabrikken).

Siden disse magasinene er kjent for å ikke være de mest hardføre, så tenkte jeg det kunne være smart med magpuls på de, så det er noe som kan hjelpe til med å ta støyten når de treffer asfalten.

Men det ser jo litt i overkant millitæært ut, så da lette man opp et annet alternativ....

 

MagPantsu.jpg

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...