Jump to content

Hjelp med 44 mag revolver


HenriksenH

Recommended Posts

På S&W er det en fjær som enkelt kan strammes under håndtaket. Jeg måtte ta en 1/2 turn på skruen for at kjøpe amo skulle gå av. Du kan fint få et merke på primeren uten at den går av. Ulik amo har ulike primere og noen er hardere enn andre.  

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Kan jo tenkes at det er satt på svakere hammerfjær enn originalt for å få lettere da avtrekk. Da må du i så fall bytte til original/sterkere fjær. Dersom du skrur av grepet ser du spiralfjæren som spennes opp når du spenner hanen, det er den. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

4 timer siden, Per-S skrev:

På redhawk er det en transferbar mellom tennstempel og hane. Den kan bli deformert på siden mot tennstempelet slik at det blir en hulning der som gjør at kraften på tennstempelet blir redusert.

Hva kan man gjøre med dette? Får man tak i ny del?

Link to comment
Share on other sites

1 time siden, HenriksenH skrev:

Hva kan man gjøre med dette? Får man tak i ny del?

Det første du kunne gjøre, var jo å komme med noe mer innformasjon da. :) Har du kjøpt våpent nytt/brukt? Hvor mye har du skutt med våpnet, eller vet du noe om hvor mye våpnet er skutt med?

 

Er ikke sikkert det er den "transferbaren", som er årskaken. Dette kan også skyldes et fremedlegme, eller dritt. Men det kan du også sjekke selv, bare å demontere avtrekksmekanismen, så ser du det. Ellers tror jeg ikke dette er så vanlig problem.

 

Jeg har hørt om det, men ikke hatt det på noen av mine (New model Blackhawk, eller Super Blackhawk) og det er samme system i Super Redhawk. Og jeg har en del bekjente som har, eller har hatt Super Blackhawk, uten at det har vært et problem på dem. Men, de er jo i "svart" stål. Men uansett problem, så fikser en børsemaker problemet, hvis du ikke finner ut av det selv. Og er det feil/slitasje, er det kanskje like billeg å bestille nye deler, hvis du kan montere de selv.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...