Jump to content

Hvor Gjenge rifle løp Møre og Romsdal?


qwer

Recommended Posts

Jeg leverte rifla mi til jakt- og fuskespesialisten i Molde. De benytter børsemaker Erdal i Førde. Rifla var henteklar 10 dager etter at jeg hadde levert den inn.

XXL på Moa fikser også gjenging. De sender rifla til XXL's børsemakerverksted i Sandvika.

Petter Sannes på Åndalsnes er også et alternativ. Han gjør et godt arbeid, men du kan risikere at rifla di ikke er henteklar før der står 2018 på kalenderen... Ting tar tid med den mannen

Edited by Furnesz
Link to comment
Share on other sites

Ikke enig i at det tar lang tid med Petter Sannes vedrørende gjenging. Dette er noe han gjør hver mandag, da er butikken stengt og han kan holde på uforstyrret. Har fått gjenget flere våpen av ham. 

På andre gjøremål så kan det ta litt tid, alt etter arbeidsmengde. Han gjør godt arbeid og pågangen kan være stor. Ofte lurt å være ute i god tid før jakta. 

Link to comment
Share on other sites

Ja, gjenging er ikke noe problem hos Sannes på Åndalsnes. Det er som lilleulv skriver, noe han gjør på faste dager. Har gjort dette med 4 våpen hos han, og leverer du det til helgen, så kan du hente det på tirsdag ferdig gjenget. Har også brukt Sports og fiskebutikken i Molde, og der tok det 1 liten uke, og fikk fint arbeid tilbake, og særlig gjenge beskyttelsen som jeg fikk med når det ikke er demper på løpet var lekkert laget i metall.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...