Jump to content

Lommepistol


mekkern

Recommended Posts

Dra sleiden helt tilbake med magasinet fjernet.

Helt tilbake og så løfter du den bare opp i bakkant og skyver den frem og av løpet.

Tok du den?

Om den er lite slitt kan du måtte trykke inn ringen bak på sleiden,

men den funksjonen pleier å avta etterhvert... :lol:

Kan jo også være at sleiden kommer av etter et par skudd, de lever helt sitt eget liv disse Jenningsene.

Hadde en selv som var meget bra, men om du søker på jennings j-22 i Google så får du mye artig lesning! :lol:

Link to comment
Share on other sites

ha. jennings=sinkskrot!

neida, de har sin egen sjarm, men er vel beregnet på å koste minst mulig og ligge i hanskerommet på bilen om du er en blakk og paranoid amerikaner.

 

her i norge har de blitt solgt for 8-9 hundre, burde ikke kosta mer enn 500-lappen spør du meg.

har opplevd at pistolen demonterer seg selv under skyting, og det lette tennstempelet og den svake slafjæra har lett for å gi klikk.

utkast og kamring har gått sånn noenlunde på det eksemplaret jeg prøvde, men ikke 100%

 

allikevel har pistolene en eller annen sjarm jeg ikke klarer definere. heldigvis er fornuften min hakket sterkere enn denne sjarmen, men hadde det ikke vært så vanskelig å få kjøpt mange 22pistoler her i landet hadde jeg garantert eid en.

Link to comment
Share on other sites

Betalte 400 for den (ikke all verden) og prøvd den på ei trening og den funka helt fint. Har jo ikke så mye bruk for den men morro å være med på en og annen lommepistolfelten. Skyting skal være morro. Skal kose seg når man skyter. Takk for all hjelp.

Link to comment
Share on other sites

P-22 med en ASE-UTRA er min lille leketøy :mrgreen:

Presis og stille.

 

S&W 2213 var mitt lille, med en AIS? demper. Dessverre slytta treffpunktet sitt vel mye med demper til å være særlig praktisk...... Finner bilde av den også i lenka under her i Siggen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

stikk en liten blyant, spiker hva som helst som er spiss, på det lille hullet bak, dra den tilbake så opp.

 

Men et lite spørsmål, er en jennings som sagt, den låser seg når neste runde kommer, et skudd fungerer, så når neste kommer, så kommer den på tvers i kammeret, hva kan det være?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...