Jump to content

Hvor har Brownell.no lager?


strebern

Recommended Posts

Litt misfornøyd her.

 

Bestilte ringer på Brownell.no nå for over ti dager siden. Ringene skulle være på lager, så jeg regnet med kort leveringstid. Nå har det gått mange dager, og jeg har fått beskjed om at pakken "[...] er en del av et vareparti som først kan spores ved ankomst mottakerland." Altså at de ikke var på lager like vel.

 

Jeg ser for meg to scenarier.

 

1. Feil lagerføring på nettsidene. Ting som ikke er på lager står ført opp som lagerbeholdning. Ok, feil kan skje.

 

2. At det jeg tenker på som lager ikke er det samme som Brownell.no tenker på som lager. I mitt hode er lager noe en har i Norge slik at kundene kan få ting kjapt og greit. Kanskje er brownell.no sitt lager i USA, men dette er ikke nevnt på nettsida? Spekulering fra min side.

 

Andre som har erfaring? Er dette bare straff til meg som er dum nok til ikke å kjøpe fra wingevapen.no, jaktdepotet eller liknende, norske forhandlere?

Link to comment
Share on other sites

Tror det skyldes mest det siste. Hvis du for eksempel har skutt en flott hjort i det siste eller fått en eller annen påskjønnelse - så vet alle vi som bor i denne delen av landet at da kommer det en straff for slikt i etterkant. Ellers så mener jeg å ha lest her på forumet at Brownells lager ligger i Junaiten og at forretningen i Norger kun er et ekspedisjonskontor.

Link to comment
Share on other sites

Handle lokalt, tenk globalt er vel greia her. Fikk akkurat epost fra brownell som bekrefta det jeg begynte å mistenke. De selger fra USA, og "på lager" betyr "på lager i USA". My bad. Så får bare lage en mental note om at leveringa er norsk levering + 10 dager.

 

Ev. bare kjøpe fra en norsk butikk. Synd vi ikke har noen lokale sjapper her i byen som en kan besøke. Herregud som jeg savner Våpenandresen fra Tromsø.

Link to comment
Share on other sites

Det er dårlig med våpensjapper på Sunnmøre. Om du holder til i Ålesunds-området er det vel bare G-max, XXL og en mystisk sjappe som heter Spjelkavik våpen og sport (noen som vet noe om denne siste, forresten?). Holder du til på indre søre er det Jernia/Johan Flo i Stryn som er nærmest, det fantes en i Ørsta/Volda-området (tror det var Volda) men tror den er borte. Indre nordre (nøre) har det vel enklest om de reiser til Åndalsnes, og jeg tror der er noe i Molde. Ytre søre kan jo dra til Førde.

 

Og så er det jo slik at markedet er relativt lite i området, så det er begrenset utvalg over hele fjøla.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...