villdyret Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Noen som husker et intervju med en jeger i Sogn som skjøt 24 storbukker på en sesong? Det sto i Villmarksliv en gang i tiden,finner det ikke igjen, men tidlig på 90 tallet tror jeg Fatter ikke poenget med å kun skyte ut fine avlsbukker år etter år Jeg hadde nøyd meg med en,men det er tydelig at faen vil ha fler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hjortejeger Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Om eg ikkje hugser mykje feil så er det vel den samme personen som no leiger ut den mest exclusive hjortejakta i landet inne på Kaupanger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
villdyret Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 Noen har tydeligvis husket den "biten" .Takker for svar,tipper fornavnet begynner på J Nå må jeg gå gjennom en hel haug med Villmarksliv for å finne artiklen,men det er bare gøy .Selvsagt skal storbukker skytes,i det de drar seg ut fra kolla.... ,men å legge ned bukk etter bukk . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vest Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Eg og hugsar den saken,men hadde gløymt at det var bukkar det gjaldt.Om eg ikkje hugsar feil så hadde han felt desse dyra med 1 skot per dyr! Ja fornamnet hans begynner med J...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hjortejeger Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 Og det ikkje nok med at han berre brukte eit skot pr. dyr, han fekk kritikk for det og. Han hadde jo brukt skytestokk til anlegg. Det var det ikkje alle som uten vidare kunne akseptere. Kunne ein ikkje skyte dyr utan anlegg, så skulle ein heller la vere. Heldigvis forandrer synspunkta seg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
villdyret Posted October 20, 2008 Author Share Posted October 20, 2008 Nå har jeg endelig funnet artiklen,Villmarksliv januar 1988 .Men du verden så feil husken var ,det gjaldt 28 dyr (ikke storbukker). Beklager hvis jeg støtte noen .Fakta er at vedkommende la ned 28 dyr på 28 skudd høsten 87`.Og jeg husker han fikk kritikk av en viss forfatter ang bruk av anlegg på jakt .Har lest alt av ....og likte bøkene ,men hans kritikk der var skivebom Summa summarum,28 dyr på 28 skudd står det respekt av! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vest Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 (edited) Ja da var ikkje hukommelsen så verst likevel, for at det kun gjaldt bukkar kunne eg ikkje erindre. Forfattaren som kom med kritikk var det Hans Hille Schjelderup? Edited October 21, 2008 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VestlandsJeger Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 (edited) Uansett so er det vel ikkje sp veldig unaturleg at det vert skote ein del bukkar på eit vald med tresifra antal løyver. Viss vi snakka om same valdet, so leige dei vel ut bukkeløyver dyrt og eksklusivt med eit bra opplegg, og tar seg av resten av løyva sjølv. Edit: Etter det som eg hugsar etter boka til H.H.Schelderup, so ville eg gått litt stilt i dørene viss eg var han. Det var ikkje alle situasjonane han beskreiv som eg var like imponert over... Edit 2: Skrivefeil Edited October 21, 2008 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
villdyret Posted October 20, 2008 Author Share Posted October 20, 2008 Du har rett ang forfatter .Har mailet med jaktkoordinator på Frønningen,og virkligheten var visst litt anderledes ang ... Men skitt au,jeg skal tråkke hjortestiene på Frønningen neste høst(selv om det koster skjorta).Bare for å ha opplevd stedet selvfølgelig Forfatteren har gitt ut flere bøker,søk på nett and you will find Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VestlandsJeger Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 Viss du tenke på Frønningen, so tenke vi ikkje på same valdet. Eg tenkte på eit på Kaupanger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
villdyret Posted October 20, 2008 Author Share Posted October 20, 2008 Det er en miks her skjønner du.28 dyr på 28 skudd datt i Kaupanger,kritikken kom fra fluktskytter`n på Frønningen .Måtte alle hjorter dø i første skudd,med eller uten media.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ELGFALL Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 Du har rett ang forfatter .Har mailet med jaktkoordinator på Frønningen,og virkligheten var visst litt anderledes ang ... Men skitt au,jeg skal tråkke hjortestiene på Frønningen neste høst(selv om det koster skjorta).Bare for å ha opplevd stedet selvfølgelig kan noen gi meg et telefonnummer eller mailadresse til denne plassen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjur Dale Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 Kva er du ute etter og kva er du viljug til å betala? I valdet eg var i dag skaut dei ein 14-taggar på laurdag på 160 kilo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
villdyret Posted October 20, 2008 Author Share Posted October 20, 2008 Hvor feit og motbydelig bøbukk gir du meg for ca 30? Da bruker jeg heller 20 på en kalv i skogen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vest Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Uansett so er det vel ikkje sp veldig unaturleg at det vert skote ein del bukkar på eit vald med tresifra antal løyver. Viss vi snakka om same valdet, so leige dei vel ut bukkeløyver dyrt og eksklusivt med eit bra opprell, og tar seg av resten av løyva sjølv. Edit: Etter det som eg hugsar etter boka til H.H.Schelderup, so ville eg gått litt stilt i dørene viss eg var han. Det var ikkje alle situasjonane han beskreiv som eg var like imponert over... Vel no var det nok heilt andre forhold der den gongen for 20 år sidan. Trur nok det var langt mindre løyver der då i forhold til i dag. Det var nok heller ikkje så mykje eksklusivt utleie då slik som no. Angåande Frønningen så er denne flotte DVD'en tatt opp der http://www.jaktogdvd.no/no/jaktfilmer/h ... t-dvd.html Etter det eg forstår så er det ikkje så mykje bøjakt i Frønningen. Er det bøjakt ein er ute etter så finns det nok betre stader. Men for dei som likar å vera i utmarka så er det ein kjempefin plass å jakta hjort. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts