Jump to content

Woodleigh Bullets


.475 A&M

Recommended Posts

Jeg vet ikke om det hjelper, men når jeg ikke får varene jeg forventer hos en eneimportør skriver jeg en Mail med en klage til produsenten. Mulig jeg overvurderte min påvirkningskraft som forbruker, men jeg blir ikke veldig overrasket at om alle andre som ikke får Woodleigh kulene de trenger skriver en sakelig og informativ Mail til Woodleigh og forklarer akkurat hvor lenge det var siden det var mulig å få tak i akkurat dette produktet tror jeg ikke det skal mange titals tilbakemeldinger til før produsenten tar problemet opp med importøren eller skaffer seg en ny importør!

Just my 5 cents

Link to comment
Share on other sites

Bra at noen tar opp "problemet" med Woodleigh kuler for tiden.

 

Noen som har tatt en telefon til Jakt & Friluft? Kanskje de er interessert i å ta inn et skikkelig utvalg nå som norsk Midway er historie?

 

Jeg har en dobbelrifle som liker Woodleigh kuler svært godt (egentlig ikke det den ble regulert for), litt synd hvis jeg ikke skal klare å skaffe nye kuler når mitt lille lager er tomt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg venter også på en Woodleigh referanse fra J&F....

 

I fölge dem er problemet at amerikanerne stövsuger alt som er av ladekomponenter, jeg bestilte i jan/feb i fjor...skal komme nå i våres.. :roll:

 

Men e-mail gjerne firmaet og be dem se i nåde til andre markeder enn USA...

Link to comment
Share on other sites

Svar fra australia i dag.

 

We are air shipping a crate this week so they should have a good stock by

end of next week.

Would be a good idea to let them know your requirements in case they have

not ordered your bullet.

We have time to add to the shipment.

 

Regards,

Shirley McDonald

Woodleigh Bullets

Link to comment
Share on other sites

Her trengs det 250 grs RN i 9,3 så da prøver vi igjen med J&F

 

Har også satt meg opp på venteliste hos J&F for denne kula. Jeg fikk noen prøvekuler fra en bekjent i fjor, både 250 gr og 286 gr RN SN, 250 gr gikk veldig bra i min rifle, 286 gr ikke fullt så bra, satser derfor på å kunne bruke 250 varianten på jakt i år. Har sett fra tidligere poster at du, Villreinjegeren, har god erfaring med disse 250 gr RN kulene?

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke alltid leverandøren sin feil, av ogvtil får de ikke de varene de bestiller pga at detver for liten produksjon og norge er vell ikke akkurat de som kommer først i rekka. Dette vet eg gjelder woodleigh og barnes.

 

Når de er sakt, så er eg kjempe fornøyd med jakt og friluft i forhold til levering av 510 kuler fra woodleigh og andre..

 

Espen

Link to comment
Share on other sites

Kjempe fint om det endelig blir en stabil og god tilgang på Woodleigh kuler på jakt og friluft. Med unntak av dette har jeg bare gode erfaringer med J&F.

Synes det er flott at vi har klart å holde denne tråden sakelig, og at det ikke er blitt en syte og klage tråd hvor man skal gulpe opp alle sine frustrasjoner over J&F.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...