Jump to content

Bedding kkc-skjefte, trenger hjelp!


joergen_holt

Recommended Posts

Hei!

 

Det holder nok å gjøre en vanlig beddejobb på en kkc stokk.

 

Bare ta deg god tid . og les litt om fremgangsmåten først, så går det nok bra! :D

 

Ikke bruk annet enn beddemasse som er laget til bedding! Kjøp et "gjør det selv"- sett fra en eller annen våpenbutikk, det blir veldig bra resultat! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Bruk for all del en beddemasse som er beregna for bedding. Mulig att det er div stålplast etc som kan fungere bra, men jeg ville ikke tatt sjansen. En skikkelig beddejobb for en amatør er ganske mye arbeid for å få bra resultat så da hadde i alle fall jeg ville brukt en beddemasse beregna for bedding. Når det gjelder med eller uten søyler, så har mauser ett kraftig stål underbeslag. Det du kan gjøre er å først bedde låskassa i skjeftet. Når det er gjort kan du frese plass til beddeseng i området rundt skjefteskruene under underbeslaget på skjeftet. Deretter lager du en beddeseng under underbeslaget på skjeftet. Tror nok jeg kan garantere deg bra resultat viss du gjør det slik. Søylebedding er noe mere omfattende. Lykke til 8)

Link to comment
Share on other sites

Bruk for all del en beddemasse som er beregna for bedding. Mulig att det er div stålplast etc som kan fungere bra, men jeg ville ikke tatt sjansen. En skikkelig beddejobb for en amatør er ganske mye arbeid for å få bra resultat så da hadde i alle fall jeg ville brukt en beddemasse beregna for bedding. Når det gjelder med eller uten søyler, så har mauser ett kraftig stål underbeslag. Det du kan gjøre er å først bedde låskassa i skjeftet. Når det er gjort kan du frese plass til beddeseng i området rundt skjefteskruene under underbeslaget på skjeftet. Deretter lager du en beddeseng under underbeslaget på skjeftet. Tror nok jeg kan garantere deg bra resultat viss du gjør det slik. Søylebedding er noe mere omfattende. Lykke til 8)

 

Tusen takk for svar! Virket greit dette, men lurer litt på hva det vil si med en slik "beddeseng". Har fått handlet inn et PRO-BED 2000 sett fra Midway, samt at jeg gar fått fjernet materiale fra sidene og bunnen av stokken. Lurer litt på hvor mye jeg bør ta ut. Kan tenke meg at jeg har fått fjernet i snitt 2 mm. Er dette nok, og hvor mye bør jeg fjerne rundt rekylklakken?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...