Jump to content

Garmin astro 220


krinkelen

Recommended Posts

Jeg har en garmin astro us modell. Noen sier det ikke går ann å bruke opp mot nordisk halsbånd mens andre sier det går.. Jeg prøvde dette i dag, fikk lagt til båndet men det får ingen sporing. Om noen har noen tips og triks til å få det til å fungere hadde det vært flott. Om ikke så har jeg en garmin astro 220 med dc 30 halsbånd...

Link to comment
Share on other sites

Nå har jeg et spørsmål som jeg håper noen kan svare på.

 

Har en Garmin 220 som alltid har fungert suverent. En kamerat kjøpte en 320 og prøvde å legge til min sender som har ID 27

Halsbåndet blinket raskt....og han fikk opp sender.....

På vei ut i heia ser jeg at håndsettet mitt ikke lengre er linket .... jeg skur det av og på igjen og renger med oppkobling om litt.

 

Hele dagen går...hunder jager fint hele dagen ... men vises ikke på håndsette mitt .... heller ikke på 320 håndsettet som kameraten min har.

Der viser det bare at den mistet kontakten der han linket om morgenen.

 

Med tanker om at sender er ødelagt og at jeg bare må kjøpe meg en ny 320 selv ... sletter jeg sender fra håndsettet og søker opp igjen på nytt.

Da....linker de seg opp igjen umiddelbart....men på ID 56 ????? ..... har vært ID 27 i alle år jeg har brukt det.

 

WHAT ??

 

Anyone ??

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Problem: finner ikke bikkja lenger..

 

- Gradvis økende brudd (rød melding i display) i kommunikasjon halsbånd/Astro, avstand 150m osv

- På kartet blir hundesymbolet erstattet av et spørsmålstegn, og vist posisjon er historisk, blir ikke oppdatert

- I hunde-menyen vises strekene for GPS/halsbånd med rød farge

 

Er det noen som har erfart dette, og hva bør en gjøre før neste jakttur, om kort tid?

 

Astro 220 og DC40.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...