Jump to content

Live LS 2014


M67

Recommended Posts

Det er innledende baneskyting for de klassene som er forventet å skyte best i dag. De fleste av de som skal ligge på Kongelaget skyter i dag. Finaler baneskyting er i morra, og finale stang og felthurtig er fredag.

 

Live skivevisning: http://185.35.186.136:8181/showtarget?range=2&fromtarget=101&totarget=106

 

Live sending NRK 1: http://tv.nrk.no/direkte/nrk1#start=10:30:00

 

K

Link to comment
Share on other sites

Har alltid ledd av de som sitter foran skjermen og ser fotball og annet rask.. Nå er jeg litt sånn selv og ser LS. Skulle gjerne vært der, men passet ikke sånn i år. Får heller sitte og krysse fingre for noen meget gode ER skyttere fra Vestfold og spesielt Styrvoll både i bane og felt. De imponerer rett og slett.

Link to comment
Share on other sites

Du sier noe der, Kim :lol:

 

Jeg var tilogmed påmeldt, men det ble ikke nok tid, desverre. En kan jo si i etterkant at en angrer.

 

Når trener dere forresten? Kunne vært OK å få trent i et miljø hvor det finnes flere likesinnede. På banen vår får jeg lange blikk om jeg kommer i DFS-jakke blandt alle de grønne jakkene og rutete flanellskjortene :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Torsdager fra 1800. Bare å komme. Som oftest god plass på 200m og ingen som kommer med kommentarer på ting. Generelt meget god stemning, gode skyttere og avslappet miljø. Bare å bytte lag.. selv om det kanskje sitter litt dypt?

Link to comment
Share on other sites

Ja, og i dag er det bare jegerskyting. Alle banefolk er et annet sted. Forøvrig mye god skyting blandt de unge, og spesielt jentene. Kanskje jeg må ta med noen flere av de på 500UNL. Gikk jo greit sist jeg gjorde det.

Link to comment
Share on other sites

De beste ungdommene holder et vanvittig høyt nivå.

Et av mange eksempler er husets juniorskytter som virkelig fikk dreis på 10-skudden. 10-skudden i juniorklassen består av 6 skudd knestående + 4 skudd liggende. 10,9 tilsvarer en ring på 6 mm, bare så det er nevnt....

b8293dc8f5697ff3e82c22d39cff6419_zpsbf6a5d82.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...