Jump to content

Ruger M77® Mark II-Left-Handed


Hisbotten

Recommended Posts

Havesykja er komen for fullt no på hausten :D .Skal ha meg ei rifle til ,som skal brukast i all hovedsak til storvilt og kanskje litt småvilt ,vist det skulle dukke opp noko på post :D

Har kikka litt på Ruger M77 i linksutgåve i kaliber .270 Winchester.Fikla litt med ei slik rifle i 30.06 utgåve for eit par år sidan i butikk.Synes å huske den hadde ganske tungt avtrekk og litt rå sluttstykke føring.

Men synes det er tiltalande med kontrollert mating,3 punkt sikring,fast magasin,ok pris og mykje stål.

 

Er det nokon her som har erfaring med denne type rifle?

Korleis er presisjonen?

Ladar sjølv ,så eg har muligheiten til å prøve ut litt forskjellig ammo.

Link to comment
Share on other sites

Er det nokon her som har erfaring med denne type rifle?

Korleis er presisjonen?

Ladar sjølv ,så eg har muligheiten til å prøve ut litt forskjellig ammo.

 

Hadde en i 30-06. Etter å ha beddet den, polert avtrekket hos børsemaker og prøvd en rekke forskjellig ammo, hadde jeg to valg:

 

1 Leve med en presisjon på 80-90 mm

2 Kvitte meg med den

 

 

Valgte det siste....

Link to comment
Share on other sites

Mine erfaring med Ruger rifler er bare positive. Har to stk. En Mk II i 7 mm rem.mag, og en Hawkeye African i 375 Ruger. Etter bedding og fikset avtrekk has børsemaker fikk jeg meget god presisjon. Skyter stadig "trekløver". Det ser ut som om Hawkeyen også går bra, har ennå bare skutt med åpne sikter. Hawkeyen har også bra avtrekk orginalt. Kan trygt anbefale Ruger!

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Når du tar rugeren ut av pakken er den nærmest å regne som et halvfabrikat. Uten å justere avtrekk og sørge for at pipa ligger fritt fra låskassen får du ingen presisjon.

 

Da jeg kjøpte min, i 30-06, var det første vi gjorde å skrape ut i stokken under løpet for at pipen ikke skulle ligge i spenn mot stokken. For det gjorde den virkelig!!

 

Så ble avtrekket demontert, slipt og polert.

 

Idag er det ingen problem med presisjon, med anlegg, ikke skytebenk, på 15 mm med helmantel 180 grains kule. på 100 m.

 

Så det går an, må bare gjøre børsa ferdig først.

Link to comment
Share on other sites

Har ein slik M77 Mark II SS All Weather i kaliber 3006. Kjøpte den hos Våpensøilen. Dei justerer avtrekket før rifla blir sendt ut til kunde. Synes avtrekket er svært bra og presisjonen er likeså bra. Denne rifla har ikkje frittliggande pipe.den ligg nedpå stokken heilt framme. Dette i kombinasjon med skråstillt fremre skjefteskruer meiner Ruger skal gi rifla god presisjon. Sjølv om svært mange meiner at frittliggande pipe er veldig bra for presisjonen så er det faktisk ikkje alle som meiner dette er det einaste saliggjerande for jaktrifler. Det gjer jo sjølvsagt ikkje noko om ein beddar og legg pipa frittliggande om ein vil det.

Løpa til Ruger har i dag ein bedre innvendig finish enn tidlegare.

 

Eg likar rifla mi veldig godt sjølv om finishen kanskje kunne vore litt mindre blank.Funksjonellt har den fungert prikkfritt, sjølv om mekanismen ikkje er like glatt som for eksempel i ein Tikka så vil eg seie at den er meir enn tilfredstillande. Skulle eg pirke på noko så kunne eg godt tenkt meg ei litt større hevarmkule eller at den eventuellt hadde nokre riller som sikra godt grep.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Skulle eg pirke på noko så kunne eg godt tenkt meg ei litt større hevarmkule eller at den eventuellt hadde nokre riller som sikra godt grep.

 

Prøv en slik gummikule, 119 DKK. Noen få dråper zalo el.lign - og vips har du montert gummikula.

gummikugle_150_150.jpg

http://shop.westgun.dk/index.php

( tror de sender varer til Norge. Hvis ikke, får du kombinere det med en tur til legoland... :D )

Link to comment
Share on other sites

Vert Ruger på meg men i kaliber 30.06.Har ein plan om å bygge ei rifle i 6,5-06 og då er denne rifla eit greit utgangspunkt for prosjektet.Ser på Timney sine heimesider att dei leverer avtrekk til Ruger links rifle så det er muligheter vis orginal avtrekket skulle være heilt umuligt.

Har levert våpensøknad til Sheriff kontoret :D

Link to comment
Share on other sites

Tror du skal bli godt fornøyd med valget ditt .

For øyeblikket står det to M77 og en Hawkey i skapet mitt .

Ingeting å si hverken på preisisjon eller fungering.

Avtrekkeren har, som andre har nevnt, godt av litt kjærlighet og omtanke.

Etter en del skudd blir også sluttstykkegangen meget glatt og fin.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...