Jump to content

Arg. Jeg hater ventetiden


Aircooled

Recommended Posts

Den følelsen når man har gått mange runder med seg selv, om man skal bytte Tanfoglioen i en Sti targetmaster, tatt beslutningen, solgt Tanfoglioen, tinga Targetmasteren, og så....................vente.

Jeg kan bruke flere mnd på å ta slike besluttninger, men når den er tatt, så er jeg grise utålmodig.

Link to comment
Share on other sites

Godt å høre det er fler av oss :D Kan bruke månedsvis med vingling tråling av forum og lesing av diverse reviews før jeg ender opp med noe helt annet enn jeg hadde tenkt, og når søknad først er levert begynner pinslene. Enda verre er det når våpen må bestilles i tillegg.

Link to comment
Share on other sites

Kjenner følelsen så altfor godt.

Eier ingen våpen pr i dag, og leverte søknad om 2 pistoler, 2 rifler og en hagle på onsdag. Og selv om jeg vet at jeg har alt på stell og det ikke er noen grunn til at de ikke skal gå igjennom så er det en liten del av meg som forventer å få avslag pga en eller annen formalitet :lol:

 

@Telefonoperatør: Nå hadde jeg for lengst slått meg til ro med at når jeg en dag skulle handle noe til å skyte mag 1 så skulle jeg ha 686... Også kommer du med den godsaken der. Takk skal du f***meg ha :roll:

Link to comment
Share on other sites

Oslo Skytesenter fikk agenturet på årets Shot Show etter hva jeg har blitt fortalt. Første "batch" kommer til landet om 1-3 mnd. Så er bare å smøre seg med tolmodighet. I motsetning til alle bildene man ser online, så kommer disse til landet med svarte grep og justerbare sikter. Duracoatet digicamo-finish er på spesialbestilling og koster 3000 kr ekstra, og da må du belage deg på å vente enda lengere. Prisantydning "standard versojon" som du ser på bildet er 14-15 000.

 

Husk, søk på denne FØR du søker på revfelt, så "slipper" du velge mellom 686 og denne ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...