Jump to content

Ruger Red Label All Weather


JOG

Recommended Posts

Hei,

Er det noen her inne som har til salgs en slik hagle eller vet om en til salgs.Har lett i lange tider etter en brukt av denne typen.Jeg får dessverre ikke kjøpt denne ny da den ikke lenger er i produksjon.

 

Hvis du kan hjelpe så kan jeg kontaktes på tlf 41217312

Link to comment
Share on other sites

Da har jeg ringt med HuntersHouse i Danmark og fått en pris på Ruger Red Label All Weather...De ville ha 15600 danske kroner for en hagle som har ligget siden 2004..Det er altså av den gamle typen.Noen som har vært borti disse haglene som kan si om den er verdt pengene...???

Link to comment
Share on other sites

Den blir jo grisedyr med moms, frakt osv. Du kan få MYE annet fint for den prisen i dagens marked. En Caprinus eller Flodmann (også rustfrie, men med valnøtt)

er nok ikke umulig. Ellers så er jo f.eks. Remington 870 et billig og godt alternativ. Kvaliteten på Ruger'n er god, men med "rufsete" finish. Den er etter min mening ikke verdt denne prisen, men MÅ du ha en så---------------- :-)

Link to comment
Share on other sites

Egentlig i grunn litt rart at ikke flere O/U-hagler kommer i rustfri utførelse og syntetiske skjefter. Halvautomater er det jo flust av, men for de av oss som ikke ønsker en halvautomat så er det liksom ikke noe alternativ å se på markedet? Eller tar jeg feil?

 

Det ultimate ville jo vært en smekker s/s med rustfritt stål og syntetisk skjefte.Ville nok fått "sixpencegutta" med engelske skjefter til å måpe og grøsse! :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...