Jump to content

Ukens kaliber Midway


Blaser_308

Recommended Posts

Hva er det egentlig?? Tilbud?? Jeg er skikkelig usikker på det :D

 

Har fått endel av de, og enda ikke fått en eye opener. Hevet stol, i forsøket på å finne lommeboka å plyndre den for

minibank kortet. Fått endel av disse nå, og sist var 223 Rem. Der er det ei kule som er på lager, resten er ikke inne på lager med melding om. -Lagerstatus er avhengig av produktvariant. -Kan ikke restnoteres, inne i juni.

 

Dette virker ikke helt planlagt gitt :D . Hadde vært baluba hadde Rema og Spar gjort det samme. Neeeeiii, skinkesteika får jeg inn i Juni... Går kanskje litt fort i svinga, og lagt unne press fra Uniten. Kanskje endre den Norske versjonen til -ukas IKKE kaliber! hehe :D:D:D

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Hehe jeg leste mailen imorrest og gikk inn for og se etter noen røverkjøp, men kan ikke se at de har noe tilbud. Jeg satt en stund og funderte over dette og konkluderte med at det sikkert bare er en lur måte og lure folk til og kjøpe i den tro at det er tilbuds varer

Link to comment
Share on other sites

Når Midway dukket opp for 10-15 år siden, var det en revolusjon i jakt Norge.Kataloger med produkter vi tidligere ikke hadde tilgang til.Og det var lave priser.De første årene handlet jeg alt jeg skulle ha av dem.DE siste årene har jeg ikke handlet noe.Nettsidene nå er mye dårligere enn for noen år siden.Produktutvalget er også mye dårligere.Og de er nesten dyrest på alt.De snudde opp ned på jaktbransjen når de kom for 10-15 år siden,nå har de blitt en aktør som nærmest er ute av markedet.

Link to comment
Share on other sites

Så etter noen deler på midway her for en lite stund siden, noe hadde de noe hadde de ikkje, ringte våpen søylen de skaffet + det var rimligere. Bestilte en ny del her hin dagen den var søylen 80 kr billigere på. Har aldri brukt peng hos midway ser ikkje ut som de kommer å tjene noe på meg heller, søylen derimot.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...