Jump to content

Dugg i Meopta Meostar R1r 3-12x56 RD


efalan

Recommended Posts

Noen som har opplevd det samme?

Glasset i enden (i mangel av bedre ord) virker løst siden det "klikker/knepper" litt hvis jeg hammrer forsiktig med fingeren.

 

Regner med at det er en ren reklamasjons sak, men har ikke lyst til å bytte kikkert nå grunnet lite innskytnings muligheter her jeg bor.

 

148bpd.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kikkerten er allerede på vei til leverandør og var etter all sannsylighet en reklamasjons sak.

Litt surt å ikke ha en brukanes rifle nå midt i jakta og at den nye (reparert?) sikkert må skytes inn igjen.

 

Noen som vet om en bane i nærheten av Ski som holder vinter åpent. Vet det er en innendørs bane på Grefsen eller der omkring, men den mener jeg bare er på 50 meter og det må brukes jakt ammo.

Har vurdert å ta en liten tur i skogen, men siden det ikke finnes skikkelig øde skog her og at det finnes nok av beboere som ikke er glad i smell så blir dette siste utvei.

Link to comment
Share on other sites

Den er kjøpt gjennom norsk importør og det er dit den er på vei til nå.

Blir denne sendt til Meopta HQ og så byttet/reparert og så sendt tilbake eller byttet hos norsk importør, hvis det er tilfelle at den skal ut av landet så tror jeg må smøre meg med tolmodighet..

Link to comment
Share on other sites

Den er kjøpt gjennom norsk importør og det er dit den er på vei til nå.

Blir denne sendt til Meopta HQ og så byttet/reparert og så sendt tilbake eller byttet hos norsk importør, hvis det er tilfelle at den skal ut av landet så tror jeg må smøre meg med tolmodighet..

 

Blir sendt importør, som returnerer ny kikkert raskt og smertefritt.

Link to comment
Share on other sites

Kikkerten ankom importør for 1 time siden og ny kikkert er allerede på vei fra Våpenhuset Nygaard, deilig å se at noen faktisk ikke didler og dadler med reklamasjoner og vet hva kundebehandling er. Nå gjelder det bare å finne et sted jeg kan få skytet inn det nye siktet når det ankommer, noen tips om hvor i nærheten av Ski?

 

edit: leif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...