Jump to content

Tikka T3 Boyds stokk


Tikka762

Recommended Posts

Så lenge ordren (uten frakt) kommer på under $100usd, sender de internasjonalt. Men, de har og restriksjoner på enkelte "stokk modeller". F.eks, så får du ikke bestilt en "Tacticool" modell, da denne grunnet navn og den skumle svartfargen ifølge ITAR- regulations har blitt "deemed tactical".. men slik jeg har forstått det, går det helt fint å bestille stokker fra Boyds. Venter som tidligere nevnt på ny produksjon av Tikka stokker selv så jeg kan bestille.. :-)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
[*]Hei gutter. Er det noen forskjell på en vanlig T3 og T3 Lite, bortsett fra vekten? Jeg har akkurat kjøpt meg en ny t3 lite pakke, men jeg har veldig lyst til å kjøpe meg denne Boyds Thumbhole stokken. Er veldig glad i den. Passer den bra til, eller må justeringer til? Hva sier dere?

 

Takk. :?

 

Stokken som jeg bestilte,passet perfekt,ingen justeringer måtte til. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Bilder, for guds skyld ;-)

 

Skal se hva jeg får tryllet frem iløpet av søndagen.. ;-)

 

 

 

 

Dette var en fin stokk til en utrolig billig penge. Jeg har en T3 lite ss. Vil denne passe til den http://www.boydsgunstocks.com/product.h ... 0&cat=1219" target="_blank" target="_blank" target="_blank ?:) den koster 109$, får jeg ikke kjøpe den da? Hva kom frakten på til en stokk til Norge?:) takker for svar

 

Les svar lengre opp i tråden. :winke1: De sender nok dessverre ikke ordrer over $100usd .. :forvirra: men ja, den stokken ville ha passet.. ;-)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...