Jump to content

Innkjøp av hylster til Pardnin SP New 22


Nemo80

Recommended Posts

Hei.

Ser etter hylster til Pardnini SP New 22 grunnet felt skyting.

Er det noen som har noen gode forslag?

Jeg regner med at ikke jeg er den første som spør så gidder ikke å gå opp samme løype som mange har gjort allerede.

Har tittet litt på forskjellige steder men ikke funnet noe ennå så derfor denne tråden.

Link to comment
Share on other sites

:roll: Av en eller annen grunn synes jeg stiftemaskin-pistoler ikke 'fortjener' dyre lærhylster.. Alle andre pistoler og revolvere gjør seg med fine hylstere :D men disse spesialiserte skytemaskinene kan gjerne transporteres i kofferten eller i et billig hylster fra Biltema. De ser jo uansett ikke ut som vettuge våpen allikevel!
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Biltemas funker fint, muligens ne stor åpning i underkant, men det e rjo bare å sy sammen, popnite eller på annen lettvindig måte modifisere.

Eller så jeg en annen type verktøyhylster på Mysen om søndagen, kan det ha vart Bluewear hylster for batteridrill? Lindskog, husker du hva det var?

Dette var ca 60% dyrere enn Biltemas sitt men den ufantlige summen havner vel på prisen av 2st 50skuddspakker med Topshot :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjøpte et condurahylster tiltenkt airsoft. Modellen var laget for Desert Eagle og er stor nok til å passe de fleste våpen. Det passer fint til Pardini SP, store og små revolvere og pistoler. Det eneste jeg vet som ikke går nedi det er Walther SSP. Kostet sikkert 100-150kr på en nettbutikk for airsoft. Husker ikke hvilken, men søk og du vil finne :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...