Jump to content

Neste sending med STI pistoler


oaf

Recommended Posts

Venter også spent på info om dette,da man går å gnager fingernegler i vente på at STI'n min skal ankomme Winge!

Eneste jeg har hørt,er fra klubbmedlem som mente at på senhøsten kunne man regne med å se ny ladning ankomme landet.

Dette er ubekreftet info,så håper og ber om at de kommer før.

Winge kunne kun opplyse at de venter inn pistoler,men heller ikke de kunne gi en circa dato.

Link to comment
Share on other sites

Samme her, venter spent på min targetmaster skal ankomme intersport bogstadveien.

Det de sa der var at hoved importøren ikke hadde fått tak i STI på tlf ennå, og vet derfor ikke noe som helst. Selv trodde han på intersport at de sannsynligvis ikke kommer i August mnd heller.

Link to comment
Share on other sites

Problemet til Winge og de andre er at STI først og fremst leverer nesten alt de produserer på hjemmemarkedet og det er et marked i vekst, det neste problemet er at det de eksporterer ut av USA går til større land som f.eks Tyskland osv før lille Norge kommer et stykke ned på lista og gjerne har blitt forbigått i køen flere ganger.

Link to comment
Share on other sites

Hvis det her kommer til å ta evigheter, vurderer jeg seriøst å bestille en les baer ppc open class.

 

La oss si at det blir sen høst(slutten av oktober elller noe) før STI pistoler ankommer. Det blir 3 mnd, vinteren er her ilandet.

Å skyte i tempraturer ned mot 18 minus, har jeg gjort noen ganger, ikke gøy.

Da kan det kanskje være like greit å vente noen mnd til.(bestillingstid les baer 6-9mnd)

 

STI Targetmaster 9mm v.s Les Baer PPC Open Class 6" 9mm.......Tanker/erfaringer noen????????

Link to comment
Share on other sites

Vurderer selv en Les Baer PPC Open Class, har en LB i .45 og er veldig fornøyd med den pistolen.

Har hatt en TargetMaster, bra lagd og super presisjon, men den er veldig tung i sleiden. Og det merker man når man skyter. Har en Sig Sauer x-six, nesten samme totalvekt som TM, men over 200gr lettere sleide, mindre vipp i våpenet.

Link to comment
Share on other sites

Nå fikk jeg nettopp vite det at STI sendingen kommer om 16 dager, sikkert med en klype salt.

Den var ihvertfall ferdig pakket i USA og klar til sending.

 

Da blir jeg å kjøpe targetmaster, så får jeg ha den en stund.

 

Men kan love dere det at det blir en x-six eller les Bear med tiden.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Nå fikk jeg nettopp vite det at STI sendingen kommer om 16 dager, sikkert med en klype salt.

Den var ihvertfall ferdig pakket i USA og klar til sending.

 

Da blir jeg å kjøpe targetmaster, så får jeg ha den en stund.

 

Men kan love dere det at det blir en x-six eller les Bear med tiden.

 

16 dager har gått.

 

Noen som har noe mer info?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nei:(

 

Ifølge intersport: 5. aug. + 16 dager = 21 aug. = to uker siden

Ifølge Interarms: 1. sep = 3 dager siden

Ifølge winge: 8. aug + 3 uker + 1-2 uker = 5. - 12. aug.

 

Pessimistiske winge mener altså at de skal komme en gang mellom i morgen og torsdag i neste uke.

Link to comment
Share on other sites

nope

 

det var vel produksjon det stå på da, nå er det vel per definisjon tollerne og hoved importøren vi venter på.

 

Tollerene tar vel sin tid.

Så skal hovedimportøren pakke ut, registere, pakke om, så sende videre.

 

deretter skal posten bruke 1-3 dager.

 

så er det våpenbutikkene sin tur til å pakke opp, registere og varsle på epost/tlf.

Link to comment
Share on other sites

Var innom Oslo Skytesenter i dag og de hadde fått inn litt av hvert, så ikke alt hva de hadde fått inn men husker jeg så et par Sti ... den ene var vel en Edge.

 

De hadde også S&W 686 og 629 på lager for de som ser etter disse + Desert Eagle i Gull for spesielt interesserte ... sistnevnte kostet kun 35.000,-

 

Kan være verdt å sende de en Mail kanskje http://www.osloskytesenter.no/

Link to comment
Share on other sites

Var innom våpen-søilen i dag.

 

Der sa de at hovedimportøren hadde sent ut en liste til butikkene over våpen som var til overs(ikke forhåndsbestilt av butikkene).

Så da regner jeg med at de holder på å pakke sendingene til butikkene.

 

Skal ikke love noe som ikke jobber noen av butikkene, men tipper denne eller neste uke.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...