Jump to content

Har noen sett noe til S&W 686 6" i butikk?


KennethA

Recommended Posts

Jeg har godkjent søknad, og penga brenner i lomma, :winke1: men kan ikke finne en noe sted. Har ringt og fått svar på de fleste butikker og jeg har satt meg opp på venteliste i en lokal butikk. (men får fortsatt bare standardsvar om at de har bestilt, men aner ikke når de kommer)

 

Noen som har sett en i en butikk her i kongeriket? Er på jakt etter en ny S&W 686 6"

Link to comment
Share on other sites

Er vel ikke Houge grep på fabrikknye 686er vel? Det på bildet i finn ser ut som de klubbkamerater har handlet nye nå i år.

Gammel utstillingsmodell? Hvem bryr seg om det? Min 686 er fra 1988 eller noe og Min modell 19 er fra 60-talet..

 

Fett og fingermerker? Joda, men lagringsfett er vel ikke feil og fingeravtrykk i fettet har jo ikke noe å si. Tørk det av med en fille skyt og ha gøy! :wink:

 

Men alikevel, mener Huntershouse.dk har fler brukte 686er i lager.

Link to comment
Share on other sites

Er vel ikke Houge grep på fabrikknye 686er vel? Det på bildet i finn ser ut som de klubbkamerater har handlet nye nå i år.

Gammel utstillingsmodell? Hvem bryr seg om det? Min 686 er fra 1988 eller noe og Min modell 19 er fra 60-talet..

 

Fett og fingermerker? Joda, men lagringsfett er vel ikke feil og fingeravtrykk i fettet har jo ikke noe å si. Tørk det av med en fille skyt og ha gøy! :wink:

 

Men alikevel, mener Huntershouse.dk har fler brukte 686er i lager.

 

 

Jepp, det er Hogue grep.

http://www.jaktogfriluft.no/display.asp ... odid=15898

Om den de har på finn er nyere enn hogue eller eldre aner jeg ikke. Men det er ihvertfall ikke den de har bilder av på nettsiden sin.

 

Og det er nok flere enn du tror som bryr seg om utstillingsmodell når man betaler full pris på en ny vare. Jeg er på jakt etter en NY revolver, så da tar jeg ikke til takke med en utstillingsmodell.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjøpte meg en brukt 686 for litt siden som jeg skal bygge om for å bruke i PPC.

 

Mitt inntrykk er at det er vanskelig å finne 686 om dagen. Han jeg kjøpte revolveren er av den ærlige og hyggelige typen, og solgte meg revolveren fordi jeg var først ute.

Han fikk haugevis av henvendelser etter min. Så mange at han satte revolveren til solgt, før jeg hadde overført pengene. Han kunne sikkert ha startet en budrunde...

 

Er du pirkete så må du være VEEEELDIG tålmodig. Har inntrykket at markedet der støvsuget for både nye og brukte 686'er.

Winge fikk inn ett "lass" med 686 for kort tid siden. Det var ikke engang nok til alle som hadde bestilt....

Link to comment
Share on other sites

Samme selger og sannsnlig samme våpen som trådstarter ikke ville ha grunnet våpenfett, fingermerker og feil grep :wink:

Men nå 1000.- billigere, nytt Houge grep koster ca 300.- så hvis man kan leve med at andre har taffset på denne før deg er nok dette et bra kjøp :D

Link to comment
Share on other sites

Hehe. Dere tror sikkert jeg er spenna gærn som ikke slår til på alle disse kjempetilbudene. Masse penger å spare på å fire litt på kravene. Men jeg har bestemt meg for å kjøpe ny, så alle slike varianter som pent brukt, såvidt brukt, demo, utstilling og såvidt åpnet er uaktuelt.

Ny for meg er at esken den kom i ikke er åpnet siden den ble lukket på fabrikken.

Ja jeg er vel litt rar da... :-)

Men jeg betaler markedets laveste fullpris og pruter ikke utover dette. I dette tilfellet blir det 6500,-

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...