Jump to content

Jerk kylling


magnum_mauser

Recommended Posts

For inspirasjon til sommaren grilling har eg skaffa meg eit eksemplar av ''grillkongen'' Craig Whitson si bok - far lukter svidd. Mykje spennande i den boka, men noko av det han framhever som sin favoritt på grillen - er jerk kylling. Eg har fulgt hans oppskrift, og marinaden verka spennande den, bla: Lauk, vårlauk, kvitlauk, 6!! habanero chill og ymse krydder.

2 kg med store kyllinglår har marinert seg i to dager og grillen tennast i ettermiddag. Eg går ut frå at desse kyllinglåra vert ganske sterke, so eg satsar på mildt og friskt tilbehør - ris og salat.

 

Eg må faktisk inrømme at eg aldri har grilla kylling før :oops: Det er so mykje anna godt å legge på grillen, at eg har aldri vurdert det. Men eg tenker eit par minutt på kvar side på direkte varme, og ca 20 minutt på indirekte - so får eg heller tilpasse etterkvart. Andre som har meir erfaring med grilling av kyllinglår, og ikkje minst jerk - som kan dele litt erfaringer?

 

Eg kjem med rapport seinare i dag ;-)

Link to comment
Share on other sites

Har herved erklært ''grillkongen'' Craig gal! Eg er med etterkvart vorten veldig glad i chilli, og brukar det mykje i matlaging. Toleransen for chilli har auka med tida, og i dag må eg bruke temmeleg mykje for å kjenne varmen av den - i motsetning til tidligare.

Men den oppskrifta på jerk var so til de grader sterk - eg har aldri ete noko so sterkt som den kyllingen her! Tok eg av skinnet, og med rikelig med tilbehør, var det veldig godt - men totalt unødvendig at det er so sterkt! So eg skal prøve hans oppskrift igjen, men då halverar eg mengda med habanero, og håper det vert litt meir sympatisk å handtere ;-)

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Det er bare å bygge opp toleransen det, før eller siden ender man opp som chilijunkie. :mrgreen:

 

Jeg har spist jerk på jamaicarestaurant med innfødt chilinivå uten at det imponerte så veldig mye. Det råeste jeg har hatt de siste ukene var en soft shell crab curry på Thairestaurant. Når jeg ba om kryddernivå 5 av 5 fikk jeg beskjed om at de aldri laget maten slik fordi selv indere ikke kunne spise det. Nuvel, jeg fikk curryen slik jeg ville ha den og den smakte veldig godt. Maten var ikke så hot at det var noe problem å spise den, men leppene mine var følesesløse en stund etterpå. :winke1:

Link to comment
Share on other sites

Jeg lever stort sett av autentisk meksikansk og asiatisk (indisk, thai, vietnamesisk og koreansk) mat med en dæsj kreolsk kjøkken innimellom. Etter 20 år på slik diett blir det naturlig å putte en hel hakket habaneropepper, pluss en hakket serranopepper for godt mål, inn i tortillaen når man ruller seg burritos. Til slutt dynker man med habanerosaus. 8)

 

Men - skal man ha maten skikkelig hot benytter jeg en peppersaus laget av http://en.wikipedia.org/wiki/Naga_Bhut_Jolokia.

 

Den her er en gjenganger hos meg (200-500 ganger heftigere enn tabascosaus):

 

DSCN0760.JPG

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...