Jump to content

Benjamin rogue


kimbo

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
All jakt med luftvåpen, bue skulle blitt forbudt i hele verden. Lever ikke i middelalderen og det finnes kruttvåpen til den oppgaven. Han der dusten som fra benjamin med sine draps videoer på youtube med den luftriflen gjør meg kvalm.

Drøye ord fra en nykommer. Sikker på at du har havnet på rette sted? Høres ut som en fra NOAH eller lignende org...... :?

Link to comment
Share on other sites

All jakt med luftvåpen, bue skulle blitt forbudt i hele verden. Lever ikke i middelalderen og det finnes kruttvåpen til den oppgaven. Han der dusten som fra benjamin med sine draps videoer på youtube med den luftriflen gjør meg kvalm.

Her er det visst en historieløs en, Østerikerne (Eller hva de da het) brukte luftgevær til krigføring, og det var vel ikke før i 1860 åra at kruttvåpen ble kraftigere. Klippet litt. G.Larson. Så luftvåpen er kapable til det meste (Noe upraktisk i enkelte situasjoner kanskje, men definitivt kraftig nok om man så ønsker).

 

Jeg forvarer ikke uvettig bruk av noen type våpen/kaliber, men det er hevet over enhver tvil om at korrekt utført er både bue/armbrøst, og luftvåpen svært effektive jaktredskaper. Og i enkelte henseende kruttvåpen overlegne.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...