Jump to content

Gamle. 22 patroner, noe verdt?


widowmaker

Recommended Posts

Jeg har noen esker Vostok Target. Det var Gressvik som solgte dem i sin tid. Grei ammo, men den går ikke inn i min Walther GSP. Grunn? Kulediameter er ca 5,8 mm! De er imidlertid ok i salongrifla (Sako et eller annet) så jeg skyter de opp der.

 

Har du mange esker, og bor ikke for langt fra Oslo (jeg bor i Sarpsborg) kjøper jeg de gjerne.

Link to comment
Share on other sites

Husker godt disse, fattern hadde vel ca 1000stk, litt under halvparten sa pang når en dro i avtrekkeren, prøvd i diverse våpen både korte og lange med samme resultat. Jeg har alltid disse i tankene når jeg opplever flere klikk iløp av ei patronpakke :D

Link to comment
Share on other sites

Den helt store verdien virker det ikke til å ha da. Men for de som måtte være interessert, tar jeg imot bud på PM iform av antall pakker nye Topshot 22 fra XXL. Disse går nemlig godt i min Buckmark. Så høyeste antall pakker med Topshot innen søndag vinner. Jeg bor på Slemmestad, så det er vel greit å holde dette på østlandet...

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet ikke noe om Vostok Sport, men Vostok Target er da ikke så ille. Rent bortsett fra at kula er overdim og ikke aksepteres av Walther, så både smeller og treffer de når jeg bruker de i salongen. Det er noen måker som desverre ikke lenger er i stad til å bevitne dette. (Skittfugl forresten, hekker i fjellvann på 1150 m høyde) :evil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...