Jump to content

Rem 700, bygge om til løst magasin.


lizzy

Recommended Posts

Har en 700vtr .243win selv (dvs kort kasse utifra det jeg forstår) er det noe spesiellt man børe tenke på kort kontra lang kasse? Eller er prinsippet likt for vegge kassene?

P.S: jeg veit at man må kjøpe kit til den kassa man eventuellt måtte ha (kort kit til kort kasse osv)

Link to comment
Share on other sites

Hvis du har short action trenger du et short action kit, og long action trenger da et long action kit. Som alt annet for man hva man betaler for. AI magasinene er kjent for å være gode, og det var derfor jeg valgte dem.

Hvis dere ikke tør eller har lyst å gå løs på egen kolbe kan gjør denne karen det inkludert i prisen, men du må sende til dk;

http://hgfirearms.dk/shop/vaabendele-2c1.html

virker som en allright kar, selv om jeg ikke har handlet med han.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Heisann.

Eg kjøpte nett CDI magasinbrønn til min 700 sps tactical.

Kjøpte i 308, så dette er kort låskasse.

Kjøpte da fra Vertebrae. AICS magasin passer rett i desse.

Måtte laga litt større plass i stokken for å få plass til magasin brønnen, som var litt breiare og litt lenger en org.

Men dette er ingen problemmed ein dremel. I går skiftet eg over til boyd stokk, så då måtte dinna stocken også under "dremelen"

Denne stokken er litt lavare en org, så eg måtte kappe litt av boltane, samt slipe litt av toppen på magasinet også.

Tok vel ca to timer å utføre dette.

Men no er da god knall :)

20121214_1709231_zps77f75081.jpg

http://i1219.photobucket.com/albums/dd433/Crathnir/20121214_1709231_zps77f75081.jpg

 

 

 

Blei litt dårlig kvalitet på bildet :/

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...