Jump to content

Hvem kapper løp på revolver billigst?


frenzy81

Recommended Posts

Har en revolver med 6" løp som jeg skal kappe litt i begge ender for få den lovlig som spesialrevolver. Bak fikser jeg selv, men løpet trenger jeg hjelp til. Hvem gjør dette billigst og hvor mye kan jeg forvente å måtte betale?

 

Er snakk om kapping, kroning og å flytte kornet.

 

 

Har fått et pristilbud på 2000 kr, men vet ikke helt om det er dyrt eller normalt

Link to comment
Share on other sites

Se på jobber som har blitt gjort av forskjellige, og finn en børsemaker som er villig til å snakke med deg om hvordan jobben skal gjøres.

 

Er du ute etter å duplikere fabrikk-utseende? har du noen spesielle preferanser etc.

 

Er redd for å anbefale noen, fordi den jeg vil anbefale er en personlig venn av meg, og da blir det "snikreklame".

 

Har heller ikke lyst til å henge ut noen, men jeg vet at det finnes børsemakere som til tider leverer slurvearbeid på håndvåpen fordi de ikke tar det seriøst.

 

Forresten: en fyr på skreia, som jeg aldri har møtt, har levert ting jeg har sett som har vært meget bra. har set en fire-fem pistoler/revolvere han har jobbet på, og det ser ut som om han har kunnskap om det han driver med.

Tore eller noe slikt heter han, Børselars bruker ham visst litt(iflg rykter)

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Forresten: en fyr på skreia, som jeg aldri har møtt, har levert ting jeg har sett som har vært meget bra. har set en fire-fem pistoler/revolvere han har jobbet på, og det ser ut som om han har kunnskap om det han driver med.

Tore eller noe slikt heter han, Børselars bruker ham visst litt(iflg rykter)

 

Tore's våpen service tenker jeg. Han har bygget 2stk mod 10 og en 629 til meg og jeg er veldig fornøyd med jobben som er utført.

Link to comment
Share on other sites

Ja, kanskje det er en idé. Det vil kanskje veie litt mer enn å bare få flyttet det originale kornet, men vet ikke hor mye det vil ha å si.