Jump to content

Billig hylster til pistoler


johjoa

Recommended Posts

Hei

Jeg er ute etter billige hylster til pistolene og revolvern min. De trenger å være venstre hånds orientert da de passer best når jeg skal montere de på våpenskap døra.

De trenger ikke å ha perfekt passform, men bør være sånn passe... Det trenger egentlig ikke å være hylster heller men en god løsning for oppbevaring av håndvåpen montert på innsiden på døra. Nå ligger de bare oppå hverandre på hylla, null orden.

 

Noen med noen forslag eller smarte løsninger?

Link to comment
Share on other sites

Både Biltema og Jula har "hylstre" for boremaskiner og driller som passer utmerket til pistol/revolver. Jeg har selv kjøpt et på Biltema, med tilhørende verktøybelte og lommer for spiker/skruer som passer alldeles utmerket til patroner på ene siden, og tomhylser på andre siden, til bruk på felt. Se på side 256 i katalog 127, vår/sommer 2012, artikkel nr 20-608 for hylster, 20-604 for belte og 20-609 for spikerlommer. Pris tilsammen ca en 100-lapp. :D

Link to comment
Share on other sites

WoW!

Det ble mye bra forslag her ja :D

 

Det største problemet trur jeg er at skapet er 38x28x150 da passer de hengerene janove refferere til dårlig, men det var egentlig den løsningen jeg likte best. så jeg trur jeg skal dra på XXL i dag og kjøpe meg et nytt våpenskap :P og gå for de hengerne.

 

Faktisk ikke sikkert at jeg trenger sånn hengere hvis jeg kjøper dette skapet

http://www.xxl.no/jakt-vaapen/sikkerhet ... ap-1060529

Link to comment
Share on other sites

Jeg har et ska som et 1 meter bredt omtrent. ska i følge produsenten være plass til fryktelig mye våpen i det.

 

Det er det sikkert og hvis man stabbler alt i høyden og bruker 45 minutter før at plukke ut alle våpen som står foran det jeg har lyst at skyte med nå.

 

Jeg har hyller i døra, og på sidene, men har valgt at bruke disse hengerne siden hylle plassen går med til mye annet rart som er greit at ha i skapet, og ikke minst. Det er bare inn med hånda og plukke ut det jeg ska ha med meg på banen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...