Jump to content

Retur av ammo.


Trolldeig

Recommended Posts

Skulle kjøpe noen esker .308 ammo på xxl.

Hadde hastverk og merket ikke at halvparten var 30-06 før jeg kom hjem, når jeg ville bytte de neste dag ble jeg nektet det.

De påstod det var ulovelig å ta det i retur.

 

Stemmer dette?

Isåfall er det vel uansett ett lovbrudd fra deres side å selge meg ammo i kaliber jeg ikke har våpenkort på

og de burde tatt den i retur?

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Dummeste eg har hørt. No e det på tide de får noen på den avdelingen som vet ka de selger.

Det er no virkelig dias ansvar å sjekke at de selger rett ammo til rett cal. Vist du får problemer når du går inn igjen så si at du skal ha et ord med sjefen.

Link to comment
Share on other sites

Hahaha det er det dummeste jeg har hørt. Ikke bare har de solgt deg feil ammo men de nekter å ta den tilbake? Hvis de nekter en gang til så kan du si du skal anmelde de for å ha solgt deg ulovlige varer :wink: Da tenker jeg de får opp farta da :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Ikke bare gav de deg feil ammo, men utleverte ammo til en uten våpenkort og sist men ikke minst, bryter en av de mest grunnleggende rettighetene hva angår kjøp og salg :roll:

True dem med onkel blå, forbrukerrådet osv om de blir vanskelige, burde funke her.

 

Har selv vært ute for en og annen ting på XXL. En gang ville de ta dobbelt betaling for .357. 300 spenn for 50 skudd når jeg alltid har betalt 150 :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...