Jump to content

tips til rimelig halvauto


tripp

Recommended Posts

Hei

 

Er det noen som har noen gode tips på spesifikke halvauto hagler??

Hadde funnet en hos wingevåpen, en lanber 2532 til 4000, men etter at jeg har levert inn papirer og fått dette godkjent, så gir di meg beskjed om at dem ikke skal få den inn igjen..

Maks pris på hagla er 6000..

 

helst en butikk som ikke ligger altfor langt unna oslo området

 

takker for svar :)

Link to comment
Share on other sites

hehe.. noen erfaringer med baikal?? har tenkt litt på den..

ja di selger den mossberg 935 halvauto, og har ikke kjent på den, men den er jo så jævli tung, 3,7 kg, tror det kan bli litt slitsomt og gå med hele dager??

Link to comment
Share on other sites

Har du prøvd den remington før? Er det gass eller rekyl?

Så litt på churchill haglene på jaktdepoet, blei egentlig litt nysgjerrig på disse også..

Og har funnet en Franchi Fast pro black hagle til 6500, brukt selvfølgelig, hva tror dere om den?

 

Takker for bra feedback ;)

Link to comment
Share on other sites

ingen her som har vært borti en churchill halvauto før??

noen som veit om plasser man får kjøpt baikal halvauto?

veit at landrø solgte den før, men den står ikke på produktlista dems lenger, så da har di vel slutta og selge den går jeg ut ifra...

Link to comment
Share on other sites

har bare holdt den, ikke prøvd den..

 

tror mest sansynlig jeg lander på en churchill halvauto, eneste jeg er bekymra for er at jeg finner ingen tester eller noen som har noe erfaringer med den..

og det jeg har hørt om tyrker hagler har ikke vært så positivt.

Link to comment
Share on other sites

En av fordelene med aa gaa for kjente merker, er at det er lettere aa faa tak i deler, enklere aa faa service paa dem osv. Tenk litt paa det naar du vurderer pris osv.

Videre, om du kjoeper brukt, saa vet du faktisk at hagla virker, fordi noen har testet den. OG det er de faerresta av oss som klarer aa slite ut en halvautohagle... 8)

Link to comment
Share on other sites

Først skøyt jeg 4 25 pk med stål jaktammo(nittedals rype stål) som det sto anbefalt , gjikk derreter

over på vannlig lerdueammo med lit jaktammo innimellom, så en 300-400 blei det nok, uten at den ble

noe bedre med tanke på veksling. Kjøpte en franchi fast white istedet å den har ikke de vekslingsproblemene

som baikalen hadde men så ble det en annen prisklasse å da.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...