Jump to content

Tips til LINKS rifle i 8x57is?


braddenauto

Recommended Posts

jeg kjøpte min links blaser r8 prof. hos jakt&fritid.

 

 

Før jeg kjøpte denne var jeg på vilmarksmessen og prøvde både S&L, sauer og nevte blaser SAMTIDIG.

 

(i rettferdighetens navn skal det sies at Sauer ikke leveres med links syth stokk, men hadde vel valg selv at blaseren uansett. Da denne passer meg best)

Link to comment
Share on other sites

Ja slik kan d gå, så no trur e vertfall sauer valge e parkert......

Spørs om en må sjå i rettning blaser da. Eller?? :forvirra:

 

Soft touch stokken til Sauer er faktisk veldig god å skyte med selv om du skyter links. Har en 202 med trestokk og vurderte en outback i tilleg som børse nr. 2 men etter 50-60 skudd med ett par r8 fra Norma traileren i helga så trur jeg det blir en blaser gitt :shock:

Lykke til med valget!

Link to comment
Share on other sites

Ranger#44, dersom du har en links Sauer synt stokk med swellen på venstre side. Levert av Sauer. Kunne jeg tenke meg at du la ut bilde av den, eller postet en link.

Jeg har trålet Sauer sine sider, og de presiserer at synt stokk kun er å få i høyre.

Link to comment
Share on other sites

http://hjortefall.com/2012/03/07/ny-stokk-til-saueren/

 

Link til bloggen om Sauer stokken.. Den er hjemmelaget. Flott stokk uansett, men den får du ikke av Sauer.

 

Er dette noe å mase etter da? Kisen har en synth stokk til sauer i links utgave, hvem som har laget den er jo fullstendig irrelevant! Det finnes, han har det, er mulig å skaffe hvis man legger sjela si i det! Lev med det. Case closed!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...