Jump to content

§26a Ansvarleg jaktleder


Sjur Dale

Recommended Posts

"§ 26a nytt tredje ledd skal lyde:

 

Jaktlag som deltar i jakt etter elg, hjort og bjørn skal utpeke en ansvarlig jaktleder. Valdansvarlig plikter å melde jaktleders navn og adresse til kommunen før jaktlaget starter jakta. For bjørn er jaktlaget selv ansvarlig for at jaktlederens navn og adresse er meldt kommunen før jaktlaget starter jakta."

 

Kan nokon hjelpa meg med kor eg finn opplysningar i lov og forskrifter frå DN kva den ansvarlege jaktleiaren er sitt ansvar?

Link to comment
Share on other sites

Er dette forarbeidene til et nytt lovverk?

I dag har vel ikke jaktleder noe spesielt juridisk ansvar, men er mer som en kontaktperson å regne. Han eller hun har gjerne oppgaven med å kontrollere at jaktlagets medlemmer har alle papirene i orden, og er den som valdansvarlig forholder seg til. Tidligere var det vel slik at jaktlederen nærmest sto last og brast med de feilene ethvert medlem av jaktlaget måtte finne på, men i dag er det heldigvis den enkelte jegerens selvstendige ansvar om han eller hun gjør noe som kan få rettslige følger.

Men dette var kanskje uansett ikke svar på det du spør om.

Link to comment
Share on other sites

Slik tolkar eg det

- Meir enn ein jeger er eit jaktlag

- Alle jaktlag skal ha ein jaktleiar

- Valdansvarleg pliktar senda inn jaktleiar sitt namn og adressa til kommunen før jakting

- Jaktleiar er eit bindeledd mellom kommune og jaktlaget

 

Jaktleiar = kontaktperson på jaktlaget

Jaktleiar får ikkje nokon rettslege følgjer for jegerar i laget slik det var ved ei tidlegare ordning.

 

Dette er ein endring i forskriftene som no er klare, sjå § 26a.

http://www.lovdata.no/ltavd1/filer/sf-2 ... -0433.html

Link to comment
Share on other sites

Tror du må bla tilbake til den versjonen av forskriftene som kom i 2003 der er det skissert hvilke ansvar en jaktleder har, oppgavene til en jaktleder er mange, og det er så innfløkt at det er utarbeidet eget kurs for jaktledere..

 

DN glemte jaktleder i forrige revisjon av forskriftene, og de la inn igjen dette nå i den siste revisjonen, synes vel at noe av dette er venstrehåndsarbeide, som bærer preg av hastverk

Link to comment
Share on other sites

Som jaktleiar i 2011 hadde ein ikkje noko rettsleg ansvar for jegerane i jaktlaget.

 

Ei stund hadde jaktleiar til dømes ansvar for at alle hadde papira i orden.

Dette skulle vedkommande stå til ansvar over for valdleiar/grunneigar og øvrigheita.

Oppgåvene var ryddig og klåre, men skilnaden var den at jaktleiar var rettsleg ansvarleg

saman med ein jeger dersom noko var gale.

 

Eg får venta til fullstendig utgåve kjem frå DN.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...