Jump to content

Burris laserscope


jcvold

Recommended Posts

Har gått til innkjøp av det nye 2. generasnons burris laserscope med avstandsmåler, vinkel og kule kompensator.

 

har montert det på en nyinkjøpt T3 lite s/s med atec maxim demper.

 

noen som har erfaring med disse siktene?

Link to comment
Share on other sites

skal få rapport når jeg har fått testa den :)

 

siktet er påmontert den nye T3`en men har ikke fått anledning til å skyte den inn enda..

 

men prinsippet er at man legger inn data fra det spesifikk amunisjons merket du bruker, grains osv, så kalkulerer

siktet avstanden,vinkelen og hvor høyt du må sikte over på lengre hold.

 

hørt mye bra om det så blir spennende!

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte denne i vinter og satte den på salongen, en 452 heldempet med boyds stokk. Etter innskyting på 50m og programmering av siktet stemmer nytt treffpunkt 100% på 75 og 100m. Helt klart verdt de 5k etter min mening.

Link to comment
Share on other sites

kjøpte den nye det var kampanje på nå hos Schou partner , Burris balistic laserscope, 4-12 x 42

med laseravstandsmåler , kulebanekompensator,vinkelkompensator og opplyst retikkel.

 

kosta 8000,- og er vist nyeste modell ja.

Link to comment
Share on other sites

Det er riktig at den nye er uten opplyst retikkel ja.Det er dessuten palaksejustering på den nye.Schou har vel kjørt kampanje på den"gamle modellen" for og tømme lageret før den nye genersjon 3 kommer inn.Du har nok kjøpt en utgående modell,jcvold.Den heter vel ballistik laserscope i Europa og Eliminator i Europa. Kjøpte min fra Usa i fjor høst og den kom med Norsk Mva på 6000,- kr

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...