Jump to content

jeg vil jakte ! ;)


alek_kokken

Recommended Posts

hei jeg er en ung jeger på 25 år som er bosatt på sotra utenfor bergen , jeg kunne veldig gjerne tenke meg å få gå på storvilt jakt med ett jaktlag som "kansje" mangler en jaktkamerat og jeger.

 

jeg er helt fersk som jeger og hart bare deltatt på en jaktur på sørlandet uten å avfyre skudd :S

 

det meste i hordaland kan være av innteresse .

 

håper det er noen skjeler der ute som vill ha meg med på laget ?

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, men vil allikevel benytte sjansen til å ønske deg lykke.til! Av egen erfaring kan det være vanskelig å komme inn i varmen når det gjelder storviltjakt om man ikke personlig kjenner noen som driver aktivt med dette... men lykke til uansett! :)

Link to comment
Share on other sites

Kjenner ikke noen i de traktene, men ønsker lykke til og vil gi et lite tips.

Sjekk med den lokale NJFF-avdelinga di eller er de rundt og se om de har storviltkurs eller turer for ferske jegere. Fin måte å bli kjent med flere jegere og skaffe deg litt kjøtt på "CV'en" imens du leter etter et lag å steppe inn på. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Eg er med i et jaktlag som har et terreng anhver uke. Vi har 3-4 dyr hvert år. Er et stort og vanskelig terreng, så trenger en del poster. Der kan du få være med de gangene vi skal dit. Er som regel 2 ganger den uken vi har terrenget. Terrenget ligger i nordhordland. Ta kontakt på PM om mer info.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...